"חלאת אדם": טיבי צעק על הח"כית של יש עתיד

עימות סוער התנהל בכנסת בין חבר הכנסת אחמד טיבי לבין ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד) שאמרה בראיון כי היא לא מצטערת על מות העיתונאית, שירין אבו עאקלה, צפו

עימות סוער התנהל בכנסת בין חבר הכנסת אחמד טיבי לבין ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד) שאמרה בראיון כי היא לא מצטערת על מות העיתונאית, שירין אבו עאקלה, שנהרגה בג'נין. ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) תקף אותה היום (רביעי) מעל דוכן הכנסת וכינה אותו "חלאת אדם".


בן ארי עלתה לדוכן הכנסת להשיב ואמרה: "מה זאת ההתנהגות הזאת – אני פעם קיללתי מישהו מכם?".

"כשאני מדבר את תרגיעי – מה שאת אמרת באולפן שאת לא מצטערת על מות העיתונאית, את חלאת אדם", אמר ח"כ טיבי לבן ארי. ח"כ בן ארי צעדה לכיוון הדוכן וצעקה לעבר טיבי: "איך אתה לא מתבייש?".

אחרי דבריו של טיבי, עלתה בן ארי לדוכן הכנסת והשיבה: "נמאס לי כבר, נמאס לי – מה זאת ההתנהגות הזאת. פעם קיללתי מישהו מכם? פעם דיברתי אליכם בזלזול? מעולם לא, גם כשעופר כסיף קרא לי תרנגולת". בן ארי פרצה בדמעות בסוף דבריה.

גם אחרי שבכתה, טיבי שב וביזה אותה: "שירין אבו עקאלה כבר לא יכולה לבכות. יש מי שירה בה ויש מי שלא הצטער על הירי וזה עוד כדור בגופת המת, אבל בעיקר פגע בכל אוהביה ואני אחד מהם. בן ארי עוינת אותנו, היא מגלה אמפתיה סיסטמטית לאיתמר בן גביר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *