תיעוד מיוחד: חנוכת המקווה המפואר בגני תקווה

אורם מקוואות בראשותם של איש הציבור ובעל החסד איל משיח ורעייתו דלית. הזמינו לחנוכת מקווה החדש נשים מיוחדות ובכך נעשה מהפך בהפצת מצוות הטהרה. תיעוד

לראשונה אירוע נשי ומעצים לפתיחת המקווה החדש בגני תקווה. דלית משיח, חנכה עוד מקור מים חיים, מקום של טהרה ויופי. מקווה חדש נולד למשפחת אורם בגני תקווה, בנוסף ל 30 המקוואות הקיימים ברחבי הארץ.

אורם מקוואות בראשותם של איש הציבור ובעל החסד איל משיח ורעייתו דלית. הזמינו לחנוכת מקווה החדש נשים מיוחדות ובכך נעשה מהפך בהפצת מצוות הטהרה.

בין המשתתפות: השרה עומר ינקלביץ, הרבנית יהודית יוסף, הגב' עידית סילמן, דבי אייפרמן ממשרד הדתות, אשת התקשורת דנה ורון, הגב' רותי לבייב יליזרוב גילי לוינשטיין, יו"ר המקלט לנשים מוכות הגב' צילית יעקובסון ודוברת המקלט הגב' אורלי חדד, הגב' שרון אדם, העורכת דין שרית חרלפ, הסטייליסטית מירי ביילין, מעצבת התכשיטים מלכי שטרן, מעצבת האופנה מיכל באום, אושיית האופנה ורדית סימני, אושרת מועלם סמנכ"ל השיווק של רדיו קול ברמה, חני דובקין, שושי בר נוי, רייצי בן גד, מינה אייזנשטט, סמדר בן טוב, יחצנית האירוע שרי יהל ועוד ועוד

הכוחות והמסירות שהושקעו במקווה אינן מובנות מאליהן, אבל אורם מקוואות לא יודעים לוותר. למרות תקופת קורונה לא פשוטה ולמרות האתגרים – המקום בנוי ומוכן, להגדיל טהרה בישראל, בדרך של נקיות והשראה.

אחוז הנדבקות במקוואות במהלך כל תקופת הקורונה הוא מזערי ומהנמוכים ביותר לעומת כל מקומות ההדבקה. מקוואות הנשים לא נסגרו לרגע והמשיכו לפעול במשך כל התקופה כרגיל, תוך משנה זהירות על פי ההנחיות.

דלית משיח שיתפה את הנוכחות כי המטרה העיקרית של עמותת אורם היא להפוך את הטבילה לחוייה נשית ורוחנית ולכן המקום העיצובי כל כך חשוב ו'מחבק' עבור האשה..

שרת התפוצות הגב' עומר ינקלביץ' ברכה את המשתתפות והתפעלה כי 'אורם' מנגישים את היהדות בדרך של יופי, תקוה ואהבה ובכך לקרב את היהודים בישראל ובתפוצות.

אשת התקשורת דנה ורון שיתפה את המשתתפות כמה חשוב להעביר את נושא מצוות הטבילה בצורה חוויתית, מונגשת ונעימה. "טהרת המשפחה צריכה לעבור מיתוג מחודש, לא יתכן שב2020 כשהכל עובר מתיחת פנים דווקא אחד הכלים הכי חזקים לזוגיות מאושרת נזנח בצד".

שרון אדם סיימה את האירוע בהרצאה מרתקת ״מפתחות הלב״ ונתנה לנו את הכלים לחיבור של המוח והלב, חיבור של גוף ונפש ולשמור על עצמינו. לא נשכח מי אנחנו ומה יגרום לנו להיות בשמחה תמיד.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. למה אין גם חילוניות באירוע

    המקווה אמור לשרת – את כלל נשות ישראל (גם את הרפורמיות) !!!

    ישראל אפל |
    הגב
  2. פריצות בושה וחרפה. משים גויות ממש

    תתביישנה איה צניעות. בגללכן קורונה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב