חסידת חב"ד תדליק משואה בערב יום העצמאות

"מביאה לידי ביטוי באורח מעורר הערצה את חזונו של הרבי מלובביץ' זצ"ל"

חני ליפשיץ תשיא משואה בערב יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל.

שרת התרבות והספורט, חה"כ מירי רגב, יו"ר ועדת השרים לענייני סמלים וטקסים בישרה היום(ראשון) לחני ליפשיץ, כי היא תשיא משואה בטקס הדלקת המשואות לנעילת אירועי יום הזכרון ופתיחת אירועי יום העצמאות ה- 72 למדינת ישראל.

השרה מירי רגב: "אני שמחה להודיע על החלטתי לבחור בחני ליפשיץ להשיא משואה ביום העצמאות ה- 72 של מדינת ישראל. חני ליפשיץ, שליחת חב"ד בקטמנדו שבנפאל מסמלת את הערבות ההדדית, את הכנסת האורחים החמה ואת אהבת ישראל, המאפיינות את מלאכת הקודש של בתי חב"ד בעולם. חני הקימה יחד עם בעלה את בית חב"ד בקטמנדו לפני עשרים שנה ומאז הוא מהווה בית חם לעשרות אלפי ישראלים ויהודים מכל כנפי תבל לצד היותו מגדלור של חסד, מקום מפגש לשלל גווניה של החברה הישראלית ונווה מדבר של רווח והצלה לכל נזקק.

חני מביאה לידי ביטוי באורח מעורר הערצה את חזונו של הרבי מלובביץ' זצ"ל ואת ידם המושטת של בתי חב"ד ברחבי העולם בכל שעה לסייע בשגרה ובחירום. גמילות החסדים ואהבת הזולת, האופייניים לחני, לבעלה, לשליחות ולשליחי חב"ד ברחבי העולם, מהווים את הדבק האנושי החם, המלכד את עמך ישראל, מכל הקצוות והקהילות, סביב מדורות השבט בבתי חב"ד בעולם כולו. פעילותם של בתי חב"ד בעולם, המשמשים 'חוף מבטחים' לכל יהודי בעולם בימים שבשגרה וכל שכן בימים אלה של התמודדות עם מגפת הקורונה ראויה לכל שבח."

טקס הדלקת המשואות הממלכתי, ייערך השנה בסימן חיבורים בחברה הישראלית. הטקס, שייערך במתכונת מיוחדת, ללא קהל, יעלה על נס את הלכידות החברתית, יבטא את קרבת הרוח, את איחוד הלבבות ואת הערבות ההדדית בכל חלקי עמנו, וזאת, כמיטב המסורת ולתפארת מדינת ישראל.

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הוסף תגובה!

    כמה אתם מתקשקשים. הקשבתי להרצאה מופלאה של חני מפי'ה ממש בערב נשים. אישה משיכמה ומעלה. די עם הגידופים. פרגנו, הרי כל מי שרק פותח ת'פה, לא יודע כלום בעליל, מדובר באישה ומשפחתה שנושאים במפעל חיים שמביא גאווה לכל עם ישראל. הרבי מילובוויטש זצ"ל היה גאה בה. חני, חיזקי ואימצי.

    שירה |
    הגב
  2. תגובה לתגובה 4 (אין ספק)

    לו רק הרבי מליובאויטש היה בחיים הרי ברור למעלה מכל ספק שהשליחה הזו לא היתה מעיזה לעשות צעד כזה.. כידוע דעתו הקדושה עד כמה הציונות זה כפירה ומושלל. וכפי שבעצמו אמר, צעק וכתב באין ספור פעמים.. ועד כדי כך שמעולם לא דרכו כפות רגליו בארץ כידוע…
    ועד כדי כך שכבר אמר אותו גדול שדעת חב"ד בנוגע ציונות קרובה יותר להשקפת סאטמר מלהשקפת אגודת ישראל. ורק שבשונה מסאטמר הרי חב"ד מבדילה בין הציונות לציונים – ז.א. בין השיטה להנפשות הפועלות – הינו היהודים כו'

    שליח |
    הגב
  3. אוי לעיניים שכך רואות

    הכל באיצטלה של קדושה אוי ואבוי. איה חכמה איה בינה ואיה דעת

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. איפה שיש פאות יש צרות יהודים תתעוררו

    כן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב