חסן דומה למלך: החתן החב"דניק התגלה כלבנוני

תלמיד ישיבה, שנישא בחודש שעבר לכלה מקהילה חרדית בניו יורק, התגלה כצעיר לבנוני שהתחזה ליהודי ולמד בישיבה חסידית

בחור מוסלמי שהתחזה ליהודי חרדי חב"דניק מטקסס התחתן לאחרונה ברוב פאר והדר עם בחורה חרדית בברוקלין, אולם לתדהמת הכלה ההמומה רק השבוע הוא נתפס כלבנוני.

דווקא בקהילה בה הוא גדל נזהרים מאד בענייני יוחסין ולא מתחתנים עם גרים, החתן שלמד בישיבה חב"דית מפורסמת במשך 5 שנים אף לא עורר חשד למרות שאף פעם לא הציג את הוריו.

הכלה לא חשדה לפני החתונה בגר צדק שלה, אך הרבנית שהדריכה אותה חשדה בו גם חשדה והעלתה תמיהות לגבי הדברים שאמר לה הנוגעים להלכות.

בשלב מסויים, לאחר החתונה אחד החברים אמר לאבי הכלה שצריך לברר עליו. בדיוק כאן נכנסו לעובי הקורה האחים של הכלה וראו שלושה דרכונים עם שמות שונים שנשאו את שמו. בבדיקה נוספת
התגלה כי החתן הוא מלבנון ואולי היה פעיל חיזבאללה, וכמובן מיהרה להתגרש ממנו על אתר.

2

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חב"ד??? ממש לא! כיפה קטיפה - לא חב"ד, זקן קצוץ - לא חב"ד, חליפה במקום סירטוק בחופה - לא חב"ד. אולי הוא רצה להיות מקורב לחב"ד, אבל חב"ד הוא לא!

    חב"ד??? ממש לא! כיפה קטיפה – לא חב"ד, זקן קצוץ – לא חב"ד, חליפה במקום סירטוק בחופה – לא חב"ד. אולי הוא רצה להיות מקורב לחב"ד, אבל חב"ד הוא לא!

    יואב |
    הגב
    • קצת יושר עיתונאי

      מה זה "החתן החבדניק", הוא לא חבדניק, בקושי דתי, הרב החרדי שעשה את החופה לא עשה בירור יהדות, אבל למה לא אם אפשר להפיל את כל הצרות על חבד

      ברוך |
      הגב