חפץ: "הכל היה משרה נתניהו ולא מבעלה. מעולם לא קיבלתי הוראה מבנימין נתניהו"

ניר חפץ, אחד משלושת עדי המדינה במשפט נתניהו העיד היום במשפט שמנשך עד כה כ-5.5 שעות, כי ראש הממשלה לשעבר מעולם לא הורה לו להעביר לאלוביץ' מסר בתחום הרגולטורי – אך טען כי נתניהו שאף למעורבות מלאה בתכנים שעוסקים במשפחתו.

ניר חפץ, אחד משלושת עדי המדינה במשפט נתניהו העיד היום במשפט שמנשך עד כה כ-5.5 שעות, כי ראש הממשלה לשעבר מעולם לא הורה לו להעביר לאלוביץ' מסר בתחום הרגולטורי – אך טען כי נתניהו שאף למעורבות מלאה בתכנים שעוסקים במשפחתו.

הוא כן ציין על מעורבותה של שרה נתניהו, במינוי עורך לוואלה!. ראש האופוזיציה הגיב להתפתחות וכתב: "עוד יום שבו התיקים התפורים ממשיכים לקרוס".

דוברו של נתניהו עופר גולן העביר לכתבים סרטון של הבניין בחולון קורס וכותב בסוף הדיון. "סיכום יום הדיונים".

חפץ העיד: "שאלתי אותו (את אלוביץ') 'איך אתה יכול שלושה ניידים באותו יום שייעלמו?' הוא אמר שהוא יחליף רוחבית טלפונים לכל בכירי חברת בזק. אני יצאתי משם. הייתי בדאגות קשות ולאחר מספר ימים קניתי מכשיר חדש אבל לא נפטרתי משלי. אחרי כמה ימים נהייתה פרשת 2000 אז בוא נגיד שמאז לידת הילדים שלי לא הייתי ככה מאושר". חפץ מדגיש שוב ושוב שאין קשר לנתניהו בפגישת השיבוש.

חפץ העיד על "פגישת השיבוש" עם בני הזוג אלוביץ': "קצת קשה לי כי הפגישה הזו שינתה את החיים שלי. לא בנימין נתניהו ולא איש מבני משפחתו ידעו על הדבר הזה. שאול קרא לאיריס אלוביץ', ישבנו שלושתנו במטבח. אמרתי להם שגם ימחקו התכתבויות. אלוביץ' אמר שזה לא יעזור, צריך במילים שלו 'להיפטר מהברזלים'. הוא אמר שידאג שיעשו את זה גם ישועה ועוד אנשים, ואמר לי להיפטר מהנייד שלי".

חפץ התייחס לפרסום של גידי וייץ על הסיקור לנתניהו בוואלה!: "זאת הייתה הפעם הראשונה שמישהו העלה את התזה הזאת, ואז זה היה נראה לי מופרך לחלוטין, והעליתי את זה גם בפני בנימין נתניהו והוא גם הוא אמר את זה. התגובה שלו הייתה, הוא ביטל כלאחר יד את התזה, לגלג עליה, אבל אמר גם 'מה אתה מתפלא, רודפים אותו'. ההשתשתלות הכרונולוגית הייתה שאלוביץ' קרא לי ואמר שבעקבות הכתבה ישועה הפסיק לשתף פעולה וביקש שאודיע לנתניהו שידיו כבולות והוא לא יכול להענות לבקשות. בשיחה שבה עדכנתי את נתניהו בתגובת אלוביץ', תגובתו הייתה שזה ממש מצחיק כל הסיפור הזה, אני משוכנע לחלוטין שתגובתו היתה אותנטית"

חפץ אמר שוב: חשוב לי להדגיש שזה היה משרה נתניהו ולא מבעלה. מעולם לא קיבלתי הוראה מבנימין נתניהו להעביר איזשהו מסר למר אלוביץ' בתחום הרגולטורי.

חפץ ממשיך: שרה נתניהו ביקשה ממני להודיע לבני הזוג אלוביץ' שהם מנתקים את הקשר בגלל הסיקור בוואלה. הם (האלוביצ'ים) הגיבו בדאגה מאוד גדולה. אני גם לא חשבתי שיש עוד משהו שבני הזוג אלוביץ' יכולים לעשות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *