גריסת מסמכים בעסק – למה זה חשוב כל כך?

בעולם העסקים של ימינו כאשר ידע זה כח ומודיעין עסקי איכותי יכול להצמיח או להרוס חברות, חשוב מאוד להגן על המידע. עסקים רבים, קטנים כגדולים עומדים בפני דילמות ואיומים בתחום אבטחת מידע

התמודדות עם ניסיונות מודיעין עסקי אגרסיבי, ריגול תעשייתי מתמיד וצורך קיומי לשמור על חיסיון המידע העסקי והמקצועי.

זה מצטרף לעובדה שהכפר הגלובלי פרוץ יותר מאי פעם והטכנולוגיה מתפתחת ומראה שכולם יכולים להגיע לכל מידע על כולם, כמעט בלי בעיה.  עסקים חייבים לשמור על המידע שלהם, על תוכניות העבודה, על נתונים פיננסיים, שמות של לקוחות וכל מידע עסקי או כלכלי על מנת שלא יזלוג למתחרים ויעשה נזק משמעותי.

בנוסף לסוגיית המודיעין העסקי, חברות, ארגונים ועסקים בכל הגדלים, מבטיחים ללקוחות שלהם מקצועיות ללא פשרות, איכות מצוינת ודיסקרטיות במידע ובשירות וחשוב מאוד לעמוד בהבטחות אלה. ההבטחה קלה אך היישום לא תמיד עובד. עובדים מדפיסים מידע, משאירים דפים או זורקים לפח מבלי להבין שזה עלול להגיע לידיים לא נכונות.

אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על ביטחון וחשאיות המידע והלקוחות הוא שימוש במכשיר מגרסת נייר. ניתן לרכוש מגרסה משרדית גדולה ומאסיבית או מגרסה שולחנית לשימוש פרטני, בכל אופן גריסת ניירות שאין בהם שימוש מקלה את השמירה על המידע. בבחירת המגרסה הנכונה חייבים להתחשב במספר פרמטרים, להבין את הצורך, אופן השימוש ובעיקר את הקיבולת, לכל פרמטר השפעה על האיכות וכמובן על המחיר.

בנוסף לסוגיה של שמירה על צנעת הפרט, גריסת דפים בשגרה המשרדית מסייעת גם לשמור על הסדר. כי חסל חדרים עמוסי ניירות, שולחנות מלאים במסמכים וניירת שלא מטופלת. מגרסת נייר מבטיחה כי כל נייר נבחן וטופל, מה שצריך לתייק תויק, מה שנדרש להישמר במחשב נסרק ונשמר ומה שאין עוד צורך בו נגרס ונעלם.

לשימוש העובדים במגרסת נייר יש גם היבט שיווקי עצום, משרד נקי, נטול ניירת וערימות על גבי ערימות של מסמכים מקרין מקצועיות ואיכות ומשדר לאורחי המשרד, ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים כי מדובר על משרד שיודע לעבוד בצורה מסודרת, נקייה ודיסקרטית.

סוגיה נוספת המגבירה את מודעות העסקים לשימוש תדיר במגרסת נייר היא העובדה כי עולם העסקים המודרני הגלובאלי צועד לכיוון של קיימות ושמירה על איכות כדור הארץ. זה מעודד עסקים למחזר כמה שיותר ולהשתמש רק בחומרים ומוצרים ירוקים ברי מחזור.
הבחירה של עסק ברכישה של מגרסת נייר חייבת להסתמך על מספר פרמטרים, ראשית יש להבין את הצורך, אופן השימוש ובעיקר את הקיבולת. כמה משתמשים יגרסו ביום, האם כדאי לרכוש לכל עובד מגרסה אישית קטנה או מגרסה משרדית גדולה ואיכותית. גם לאיכות אבטחת המידע השפעה, זאת בשל העובדה כי גריסה לפתיתים איכותית יותר מאשר גריסה של רצועות וגם הקיבולת של גריסה לפתיתים גדולה יותר מאשר לרצועות והפח יתמלא לאט יותר.  

בשוק קיים שפע של מכונות גריסה משרדיות, החל ממגרסה אוטומטית המתחילה לעבוד ברגע שמוכנס נייר לפתח ההזנה ומפסיקה בתום הגריסה ויש ידנית הפועלת ומפסיקה בלחיצת כפתור. יש גם גדלים ומיכלי קיבול שונים, בעלי גובה, נפח ועומק מיכל משתנים וכן גודל פתח ההזנה והסכינים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *