בדגל התורה מנסים לקדם את פינדרוס

בדגל התורה מתכננים זעזוע פנימי שירעיד את אמות הסיפים של התנועה? על פי המסתמן, פינדרוס יוצב במקום ריאלי. בדגל מכחישים

כשבוע לפני סגירת הרשימות האם יחולו שינויים בדגל התורה? ל'אקטואליק' נודע כי על פי המסתמן, פינדרוס יוצב במקום ריאלי.

לוח הזמנים של ועדת הבחירות המרכזית לכנסת קובע כי עד 53 ימים קודם הבחירות (9 באפריל), יש להגיש את רשימת המועמדים של המפלגות השונות וכן את מיקומם, כך שלמעשה נותר שבוע ימים בלבד, ובתאריך 20 לפברואר תצטרכה כלל המפלגות המתמודדות לחשוף את הרשימות שלהן לכנסת.

בעוד הפריימריז במפלגות הגדולות נערכו כמתוכנן, במפלגות החרדיות מחכים כרגיל לדקה ה- 90 על מנת לקבוע מי יוצב ובאיזה מקום, כאשר לפחות המחלוקת בין אגודת ישראל לדגל התורה לגבי המיקומים הגיעה אל קיצה, אך טרם פורסם מי מהמועמדים ישובץ ואיפה.

בדגל התורה בונים על כך שיהיה אפשר מבכינתם להכניס ארבעה נציגים ע"י שימוש בחוק הנורבגי, והשם החם שיצטרף לשלושת החכי"ם הקיימים במפלגה כבר מתחמם על הקווים, לקראת כניסה אפשרית לכנסת בעוד מס' חודשים.

גורם בכיר במפלגה חשף לאתר 'אקטואליק' כבר לפני מס' שבועות, וכפי שפורסם כאן לראשונה שיצחק פינדרוס שהפסיד בבחירות באלעד, הוא זה שצפוי להכנס לרביעיה הפותחת והראלית בדגל התורה.

אלא שבכיר במפלגה ששוחח איתנו הבוקר חשף באוזנינו כי ככל הנראה בהוראת ביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, פינדרוס יוצב במקום ריאלי.

בעקבות פרסום הכתבה, בכירים ב׳דגל׳ מבהירים כי בניגוד לפרסום אין שום שינוי בשלישיה הראשונה של הסיעה וסדר הרשימה עד המקום הרביעי צפוי להישאר כפי שהוא כעת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *