חשיפת 'אקטואליק': הסיבה שגפני סירב לחתום על התחייבות לבלוק הימין

בכיר באגודת ישראל טען הבוקר בשיחה עם 'אקטואליק' שהסיבה האמיתית בגללה גפני סירב לחתום על ההתחייבות לבלוק הימין, הוא ניסיון התחנפות לכחול לבן.

בכיר באגודת ישראל חושף את הסיבה שבגללה התנגדה דגל התורה לחתום על מסמך הבלוק החדש וטוען "ההתחנפות של גפני לכחול לבן תעלה לנו ביוקר בסבב הרביעי".

אמש, בשעה שבלוק הימין התאגד שוב מחדש ו- 58 חבריו חתמו על ההתחייבות ונאמנות כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפעם השביעית בשנה האחרונה, היה מי שסירב לחתום והעמיד את שלמות הגוש בסכנה.

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני סירב לחתום יחד עם שני חברי סיעתו, זאת בטענה שהחתימה מיותרת והנאמנות של חברי הבלוק לראש הממשלה ידועה. אך בעקבות ויכוח שנוצר בין דגל התורה לאגודת ישראל, נראה כי כל חברי יהדות התורה יחתמו לבסוף על ההצהרה החדשה.

בכיר באגודת ישראל טען הבוקר בשיחה עם 'אקטואליק' שהסיבה האמיתית בגללה גפני סירב לחתום על ההתחייבות לבלוק הימין, הוא ניסיון התחנפות לכחול לבן.

"גפני היה בטוח שאם הוא לא יחתום, הוא יקבל שוב את ועדת הכספים מכחול לבן ואחמד טיבי. כנראה לפי דגל התורה ועדת נכספים חשובה מהציבור של יהדות התורה, ועדיף בסבב הרביעי לחטוף מכה בקלפיות, העיקר להישאר עם הועדה ביד" אמר אותו בכיר במפלגה.

על פי אותו בכ,יר הביקורת כלפי יו"ר ועדת הכספים במפלגה היא גדולה, כאשר הטענה העיקרית היא פגיעה בהזדהות הימנית של המפלגה בעיני הציבור, "ההתחנפות לכחול לבן שהחליטו ללכת עד הסוף בכנסת יכולה לגרום לאסון במספר הקולות שתקבל המפלגה בבחירות הקרובות אם יהיו כאלה" סיים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ג לא תעבור אחוז החסימה. מילה שלי

    פשוט מאוד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב