חשיפת דרוקר: האתיופים שהועלו לישראל שאין להם קשר ליהדות

רביב דרוקר חשף במהדורה המרכזית של חדשות 13: הממשלה הקודמת העלתה עשרות עולים מאתיופיה ואז התברר שלרובם אין להם כל קשר ליהדות או לישראל

בשלהי ממשלת נתניהו קיבלה הממשלה החלטה סודית, שנחשפת כאן לראשונה. "לאשר את כניסתם של 77 נפשות אשר ברחו מאזור הקרבות בצפון אתיופיה".

ההחלטה נדחפה בהמון לחץ של שרת הקליטה פנינה תמנו שטה. בדברי ההסבר להחלטה נאמר כך: 77 נפשות נמלטו מאזור הקרבות באתיופיה בשל סכנה מוחשית לחייהם, הם שוהים במחנות פליטים בתנאים קשים עם סכנה יומיות לביטחון חייהם ולבריאותם". זרועות הביטחון בחו"ל הופעלו לצורך העניין, *הוקצה תקציב של 14 מיליון שקלים, על ההחלטה הוטל איפול והמבצע הסודי יצא לדרך.

אחרי שהקבוצה נמלטה כביכול והגיעה לארץ, הגיעו אנשי משרד הפנים לראיין אותה. *הראיונות הנפיקו דו"ח נפיץ במיוחד, שנחשף כאן לראשונה:
"המרואיינים דקלמו את שמות "קרובי המשפחה" שיש להם בישראל מבלי שידעו להסביר את הקשר המשפחתי…"לטענת חלקם, לא נשקפה להם סכנת חיים, אלא רק החשש שהמלחמה תגיע לאזור זה…חלקם טוענים כי הגיעו למדינה ממנה הובאו לארץ למטרת חיפוש עבודה או השגת תנאי מחייה טובים יותר"

רוב הבאים הגיעו בהזמנת אדם בשם סרקה סיום. "גרושתו הנוצריה נכנסה עם בעלה הנוצרי ושלושה ילדים משותפים", נכתב בדו"ח.

הדו"ח פירט שורה של סתירות משמעותיות בין זהות הבאים לאיך שהם הוצגו. "רוב המרואיינים טענו כי רק לאחרונה נוצר קשר בינם ובין קרוב המשפחה הישראלי. התחושה שהתקבלה הייתה שנוצרה כאן איזו קנוניה מתוכננת שניצלה את המערכת. מרבית המוזמנים כלל לא באו מאזור הלחימה כפי שנטען ולא היו בסכנת חיים. רבים מהם עברו למדינה אחרת בעקבות הנחיה שקיבלו מהארץ על מנת לשפר את איכות החיים ולא על מנת להציל את חייהם".

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. צביעות

    …צריך להזכיר לדרוקר המושחת והגזען..האם על ..העליה מרוסיה..שלמעלה ממליון גויים.ולא סתם אלא אנטישמים שונאי ישראל…הוא עשה תחקיר…??????? לא מעניין אותו יהדותה של המדינה.אלא איך לתקוף תמיד תמיד את ביבי.והדתיים…!!!! והאתיופים לא בצבע שלו…ככה כל הכתבים השמאלנים.מערוצי התעמולה האנטישמים..13.12.וכאן 11.וגעלי צע"ל..

    ד"ר בוריס |
    הגב