חשש לטביעה: מאות מחפשים אחר האברך שנעלם בים

כוחות רבים, בסיוע מתנדבים חרדים וצוללנים, מחפשים אחר אברך חרדי צעיר מירושלים שנכנס למים בחוף בתל אביב

סריקות נרחבות נערכו הלילה וממשיכות גם הבוקר הבוקר באזור חוף הדולפינריום בתל אביב, אחר אברך חרדי, אב לשניים כבן 25 מירושלים, שיש חשש כבד שטבע בים. כוחות משטרה רבים, יחד עם אנשי מד"א, זק"א וצוללנים מבצעים סריקות בים וברצועת החוף. בחיפושים מסייע גם מסוק משטרתי. רבים מבני משפחתו הגיעו לחוף בשעות הלילה והם מתפללים לשלומו.

הסריקות החלו כבר בלילה אחרי שחברו של הצעיר דיווח שהוא נעלם. שני הצעירים נכנסו לים ביחד ונפרדו בגלל זרם המים. "הוא זז ימינה ואני שמאלה", סיפר חברו של הצעיר לצוותי החיפוש. "צעקנו אחד לשני ואז הוא נעלם. הצלחתי לשחות החוצה ומאז לא ראיתי אותו. הכול היה כל כך מהר".

יחידת "להבה" של הרשות הארצית לכבאות והצלה הוזנקה לסיוע בחיפושים אחר הצעיר, ופלוגת הצלילה של היחידה מבצעת סריקות נרחבות בניסיון לאתרו.

פרמדיק מד"א דניאל גוס סיפר: "סמוך לחצות הזעיקו אותנו לאירוע טביעה בים סמוך לדולפינריום, הגענו צוות ניידת טיפול נמרץ וראינו בחוף צעיר שהיה נסער. הוא סיפר לנו שהוא וצעיר נוסף נכנסו לשחות בים ובשלב מסוים שמע את חברו צועק ומיד לאחר מכן נעלם במים".

גוס הוסיף כי הצעיר "סיפר שיצא להזעיק עזרה ולמקום הגיעו מיד כוחות שיטור ימי, מסוק וכוחות גדולים שלאורך כל הלילה ועד לרגע זה מבצעים חיפושים. הגיעו גם בני משפחה, חברים ואזרחים שביקשו לסייע".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *