"טיפש, אתה יורה לעצמך ברגל": הגולשים החילונים לעגו לרון קובי

ראש עיריית טבריה רון קובי, הודיע השבוע על כוונתו להתמודד לכנסת במסגרת מפלגת "הימין החילוני" שתתחרה ואולי תגנוב קולות לישראל ביתנו, אך בנתיים נראה שקובי לא ממש תופס תאוצה. הגולשים ברשת עקצו את קובי

ראש עיריית טבריה רון קובי, הודיע השבוע על כוונתו להתמודד לכנסת במסגרת מפלגת "הימין החילוני" שתתחרה ואולי תגנוב קולות לישראל ביתנו, אך בנתיים נראה שקובי לא ממש תופס תאוצה.

בערב, תתקיים ישיבת המועצה שבו יידרש קובי להעביר את התקציב העירייה, באם לא יצליח להעביר את התקציב אזי שמשרד הפנים בראשותו של דרעי יאלץ להקים ועדה קרואה לטבריה.

קובי, העלה בצהרים פוסט בדף הפייסבוק בו הצהיר כי המפלגה שלו "לא תזגזג כמו ליברמן",  בפוסט כתב כי "ליברמן בפאניקה מהסקרים – וזאת משום שמפלגת הימין החילוני שלו הולכת ומרסקת אותו בדעת הקהל".

העוקבים החילונים של קובי שזועמים על ראש העיר שעזב את טבריה לטובת הכנסת – וזאת מבלי שלא הצליח להעביר את תקציב המועצה, לא נותרו חייבים וכתבו שורה של תגובות ברשת בגנותו של ראש העיר הפרובוקטיבי."בסוף תירצה להיות מזכיר האו"ם", כתב לו אחד הגולשים,  שרית ודודו אלמליח כתבו לקובי, "אתה בעל דעה יציבה? בטח?? לא זגזגן בכלל. טבריה. כנסת. כנסת. טבריה. כן תקציב. לא תקציב".

עוקב נוסף עקץ את קובי, "אתה דפוק – תחזור לטבריה". עוד גולש קינח בעקיצה עסיסית,"תקציב אתה לא יכול להעביר – אז אתה רוצה לרוץ כנסת?".  גולש נוסף כתב לו: "טיפש, אתה יורה לעצמך ברגל".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מסכן

    הרבה שתמכו עכשיו התאכזבו בטבריה ירדו לו הקולות מי שליכלך על הרב הגדול בטבריה מאבד תדרך אומר שיפתח תחוף הניפרד בשבת גמר תסיפור

    טברייני |
    הגב