טראמפ אישר: 8 מיליארד לקורונה

בבית הלבן נערכים להתפשטות גדולה יותר של נגיף הקורונה בעזרת תקציב ענק של 8.3 מיליארד דולרים.

בבית הלבן נערכים להתפשטות גדולה יותר של נגיף הקורונה בעזרת תקציב ענק של 8.3 מיליארד דולרים.

ברוב של 415 בעד לעומת 2 נגד, אישר הלילה בית הנבחרים האמריקני חבילת סיוע מיוחדת של 8.3 מיליארד דולרים למניעת התפשטות הקורונה

מנכ"ל משרד הבריאות בישראל אמר הבוקר (רביעי) ואמר כי "זו שאלה של זמן עד שתהיה התפרצות נרחבת בכל אירופה וארה"ב". אלא שטראמפ טען בראיון ל"פוקס ניוז" כי לתחושתו אחוזי התמותה נמוכים בהרבה מכפי שטוענים ארגוני הבריאות.

"אם נתנהל לפי הנהלים, נעבור את הדבר הזה כמו שצריך", טען מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, בריאיון לכאן רשת ב'. "נקטנו אתמול בשורת צעדים נוספים שהם קשים יחסית, אבל אם לא מונעים את ההתפשטות של ההדבקה בזמן – נאלצים לעשות צעדים הרבה יותר קשים אחר כך".

"כשיש התפרצות זה לא שבאמת בתוך כמה ימים נדבקו אלפי אנשים, אלא שהתהליך החל כמה שבועות קודם לכן", אמר מנכ"ל משרד הבריאות. "אנחנו מנסים לראות את התהליך הזה לפני שהוא קורה. להערכתי, זו רק שאלה של זמן עד שנראה התפשטות נרחבת בכל אירופה וגם בארה"ב".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אחים יקרים

    *ידוע בזכות מצות מזוזה נשמרים חייו של אדם… נראה לכם שזה יעצור את המגפה של קרונה וירוס??? הלא מוקד ההתפרצות היא סין ששם וודאי אין כמעט מזוזות!!! ואם כן איך התפשטה המגפה… אלא על כרחך זהו עצת היצר שמבלבל את כל העולם כולל הרבנים והאדמורי"ם!!!

    *ובמקום שהרבנים יקומו פה אחד לעשות את מה שכולם יודעים שכך נפסק בהלכה ויש על זה מסכת שלמה {בש"ס בבלי} שנקרא "מסכת תענית" ששם מובא שעל כל צרה שלא תבוא על ישראל צריך להוציא את הבימה עם הספר תורה לרחובה של עיר ולעשות תענית ציבור אנשים ונשים ולשים אפר מקלה בראשם במקום הנחת תפילין ולומר דברי כיבושין ולזעוק אל ד' בדמעות שיושיענו מצרותינו….. ובמקום זה המדינה מכניסה ארס וכפירה להשקפת תורתינו הק'.

    *די רבותי .. *די לחפש או לתלות את התפשטות המגפה בנישוק מזוזות…. להיכן נגיע ??? אני זועק מדם ליבי לכל עם ישראל .. ***אחיי ואחיותי כולנו ערבים זה לזה וכולנו צריכים לחיות ולחזור בתשבה שלמה באמת!!! כי אין כבר זמן!! הקב"ה רוצה כבר לגאול אותנו וגם את עצמו כי "עמו אנוכי בצרה" רבותי!!! גם הקב"ה יחד אתנו בגלות, והוא סובל יחד איתנו…

    *אז בואו אחים יקרים ואהובים בואו לא נטייח את הדברים מתחת לשולחן ונחשוב שלא לנשק מזוזות או וחשש מטישים המוניים, וכל מיני דברים כאלה ואחרים יעזרו לנו במצב הקשה הזה שעם ישראל נמצא בו… אלא נרים את הכפפה ונבוא ונתאסף כולנו בס"ד ביום שני הקרוב יום תענית אסתר באשר מטרתינו נטו לזעוק להקב"ה שיציל אותנו ויחיש כבר את גאולתינו *ונזכה כבר את פורים לחגוג עם משיח צדקינו. אמן… כיה"ר!

    *וכך נפסק: חייב אדם להיזהר מאוד במצוַת מזוזה, מפני שהיא חובת הכל תמיד. *וכל זמן שייכנס וייצא, יפגע בייחוד השם, שמו של הקדוש ברוך הוא, *ויזכור אהבתו, *ויעיר משּנתו ושגיותיו בהבלי הזמן, *ויידע כי אין דבר העומד לעולם ולעולמי עולמים אלא ידיעח צור העולם, ומיד הוא חוזר לדעתו והולך בדרכי מישרים.

    *אמרו רז"ל: כל מי שיש לו תפילין בראשו ובזרועו, וציצית בבגדו, ומזוזה בפתחו, מוחזק הוא שלא יחטא, שהרי יש לו מזכירין רבים. והן הן המלאכים שמצילין אותו מלחטוא, שנאמר: "חונה מלאך ד' סביב ליראיו ויחלצם".

    *עוד אמרו רז"ל: בעוון מזוזה, בניו ובנותיו מתים קטנים. ח"ו. וכל הזהיר במזוזה, יאריכו ימיו, שנאמר: "למען ירבו ימיכם וימי בניכם".

    *ולפי שהמזוזה היא להזכיר יחוד שמו יתברך, לכן כשיצא מפתח ביתו, וכן כשנכנס, ינשק אותה. אבל לא יניח את היד על המזוזה עצמה, אלא יזהר שיהיה זכוכית על השם (תשובת רבי עקיבא אייגר זצ"ל סימן י"א עיין שם. עיין בספרי קסת הסופר מהדורה תניינא חקירה י"ט).

    *וכשיוצא מביתו ומניח ידו על המזוזה ויאמר: "ד' שומרי ד' צילי על ידי ימיני.
    ד' ישמור צאתי ובואי מעתה ועד עולם"

    *וברור שהמגפה בארץ ישראל בגלל חילול שבת בארץ ואין פוצה פה ומצפצף.

    *בזכות מצוות מזוזה נשמרים חייו של אדם דכתיב "וכתבתם על מזוזות… למעו ירבו ימיכם וימי ביניכם" ומכל מקום לא תהיה כוונת האדם לשכר אלא לקיים מצוות הבורא. (בא"ח ש"ש כי תבוא א) *גם נשים חייבות במזוזה (בא"ח ש"ש כי תבוא א).

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. לאור החשש מנגיף הקורונה רח"ל – בחסידות גור בירושלם עיה"ק הוסרו כל המגבות מאזור היכל ביהמ"ד, בעקבות התפשטות נגיף הקורנה. בנוסף השנה בקריאת המגילה בלילה וביום ישתתפו רק החסידים תושבי י-ם עיה"ק, ולא יתקיים טיש בפורים. וצדיקי חסידי רבי שאול אלתר שליט"א הגיבו על הידיעה; כי בגור היו עסוקים לבודד אנשים ממשפחתם ולהטיל חרמות. 'מדה-נגד-מדה' הטיל הקב"ה את פחד הקורונה עליהם, והם מסירים מגבות מבטלים טישים ועסוקים לבודד איש את רעהו. שמחת פורים לכל עם ישראל!

    לאור החשש מנגיף הקורונה רח"ל – בחסידות גור בירושלם עיה"ק הוסרו כל המגבות מאזור היכל ביהמ"ד, בעקבות התפשטות נגיף הקורנה. בנוסף השנה בקריאת המגילה בלילה וביום ישתתפו רק החסידים תושבי י-ם עיה"ק, ולא יתקיים טיש בפורים.

    וצדיקי חסידי רבי שאול אלתר שליט"א הגיבו על הידיעה; כי בגור היו עסוקים לבודד אנשים ממשפחתם ולהטיל חרמות. וזה 'מדה-נגד-מדה' שהטיל הקב"ה את פחד הקורונה עליהם, והם מסירים מגבות מבטלים טישים ועסוקים לבודד איש את רעהו.

    שמחת פורים לכל עם ישראל!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב