טראמפ בנאום ראשון במתקפה: לא האמנו כמה גרוע יהיה ממשל ביידן

טראמפ הדגיש: "אנחנו לא מקימים מפלגות חדשות, יש לנו את המפלגה הרפובליקנית. אני לא מקים מפלגה חדשה – זה פייק ניוז ואנחנו לא מעוניינים במפלגה חדשה".

טראמפ לא יורד מהכותרות, ויתכן שגם נראה אותו בעוד שנתיים מתמודד שוב לנשיאות ארה"ב, הנשיא לשעבר אמר דברים קשים בכנס השנתי של הארגון הפוליטי השמרני CPAC.

בנאומו תקף טראמפ בחריפות את ביידן: "ידענו שממשל ביידן יהיה רע אך לא האמנו כמה גרוע הוא יהיה וכמה שמאלני הוא יהיה. הוא לא יודע על מה הוא מדבר. היה לו את החודש הראשון הגרוע ביותר לכל נשיא טרי חדש בהיסטוריה המודרנית. הוא אנטי משפחה, אנטי גבולות, אנטי עבודות, ואנטי מדע. בחודש אחד קצר עברנו מאמריקה ראשונה לאמריקה אחרונה, התנועה שלנו של אמריקאים עובדים פטריוטים רק החלה ואנחנו ננצח".

עוד אמר "אנחנו בעיצומה של מלחמה על עתידה ותרבותה של אמריקה, על העקרונות המקודשים שלנו. הזהות שלנו כאמריקנים נמצאת בסכנה חמורה יותר מכל פעם אחרת. למרות שרוצים להשתיק אותנו בממסד, אנחנו ננצח ואמריקה תנצח ותהיה חזקה יותר מתמיד".

טראמפ הבטיח כי "למשך ארבע השנים הבאות, אנחנו נילחם נגד תרבות הביטולים הרעילה של הדמוקרטים הרדיקלים. אני מתכוון להילחם לצידכם. נעשה את מה שעשינו מההתחלה – לנצח". טראמפ הדגיש: "אנחנו לא מקימים מפלגות חדשות, יש לנו את המפלגה הרפובליקנית. אני לא מקים מפלגה חדשה – זה פייק ניוז ואנחנו לא מעוניינים במפלגה חדשה".

"אלפי אנשים יום יום נכנסים למרות המגיפה של הוירוס הסיני. ביידן נכשל במשימה הראשונה שלו -אכיפת החוק. זו סיבה מוצדקת הדמוקרטים יפסידו הבחירות הבאות. אולי אני אנסה לנצח אותם שוב בפעם השלישית". עוד אמר: "עשינו הסכמים היסטוריים במזרח התיכון שחשבו שאי אפשר לעשות ובלי להקיז טיפת דם. הממשל הסיר את הסנקציות על איראן באופן חד צדדי, והסירו את מנוף הלחץ שהיה לנו עוד לפני שהחל המו"מ. אם היה לנו בחירות הוגנות התוצאות היו שונות והיה לנו הסכם עם איראן בשבוע הראשון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *