טראמפ הוציא צו מקיף וחסר תקדים שיחסוך לאזרחי ארה"ב מיליארדים

"זו הכרזה גדולה מאוד – הגדולה ביותר אי פעם, הנוגעת לתמחור תרופות ולתרופות. היום, אני חייב לומר לכם שזהו כבוד גדול עבורי להודיע שהממשל שלי מוציא שני חוקים פורצי דרך בכדי להוזיל באופן דרמטי ביותר את מחיר התרופות המרשם לעם האמריקני, במיוחד לקשישים היקרים שלנו." הצהיר הנשיא שאולי יוצא בקרוב

הנשיא דונלד טראמפ חתם על ארבעה צוים מנהלים שמטרתם הפחתת מחירי תרופות מרשם בארה"ב, "ארבעת הצווים עליהם אני חותם היום ישנו לגמרי מבנה שוק תרופות המרשם", הצהיר מר טראמפ, שמתח זה מכבר ביקורת על מחירים "אסטרונומיים". הצעדים יאפשרו הנחות וייבוא ​​תרופות זולות יותר מחו"ל.

"זו הכרזה גדולה מאוד – הגדולה ביותר אי פעם, הנוגעת לתמחור תרופות ולתרופות. היום, אני חייב לומר לכם שזהו כבוד גדול עבורי להודיע שהממשל שלי מוציא שני חוקים פורצי דרך בכדי להוזיל באופן דרמטי ביותר את מחיר התרופות המרשם לעם האמריקני, במיוחד לקשישים היקרים שלנו."

"…הרפורמות חסרות התקדים שאנו משלימים היום הן תוצאה ישירה של הצו המנהלי ההיסטורי לתמחור תרופות עליו חתמתי ביולי. באופן סטטוטורי, היינו צריכים לעבור תהליך ארוך מאוד, וסיימנו את זה. הייתי מאוד גאה שהשלמתי את זה. דחפנו את זה מאוד חזק, כמו שעשינו עם החיסונים ודברים אחרים."

"הפעולה הראשונה תחסוך לקשישים אמריקאים מיליארדי דולרים בשל מניעת מתווכים – המתווכים המפורסמים, כפי שמכנים אותם – מלקרוע את חולי המדיקר במחירי מרשם גבוהים."

"…הצו השני שאנו מסיימים היום ישנה את הדרך בה ממשלת ארה"ב משלמת עבור תרופות כדי לסיים את הניצול העולמי החופשי על גבם של אזרחים אמריקאים וחולים אמריקאים.

"עד כה, גבו מאמריקאים לעתים קרובות יותר מכפליים ממדינות מתקדמות אחרות עבור אותה תרופה בדיוק. הייתה לנו תרופה – תרופה זהה, אותה חברה – ושילמנו פעמים רבות המחיר ממה שתרופה זו נמכרת במדינות מסוימות."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *