טראמפ ונתניהו בבית הלבן: "יש הזדמנות לשלום"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ נפגשים כעת (שני) בבית הלבן בוושינגטון כדי לדון על תכנית המאה. צפו בקטע ממסיבת העיתונאים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ נפגשים כעת (שני) בבית הלבן בוושינגטון כדי לדון על תכנית המאה. טראמפ סיפר לעתיונאים כי מחר יגיע בני גנץ ואז יפרסם את תכנית המאה.


"זו הזדמנות, נראה מה יקרה", אמר הנשיא טראמפ לצד נתניהו. "על התוכנית עבדו הרבה הרבה אנשים, אם זה יעבוד זה יהיה נהדר". טראמפ נשאל על גנץ ואמר כי: "גנץ מגיע לכאן היום, הם (הוא ונתניהו) הם שני מתמודדים שמתחרים עכשיו".

טראמפ גם גיחך על שיטת הבחירות בישראל: "זו הבחירות השלישיות, אני מחכה ומחכה, אז קדימה, בואו נצא לדרך. יש לכם מערכת מוזרה מאוד. צריכים לבדוק את המערכת. מה שקורה פה זה לא התערבות בבחירות מכיוון שגם גנץ מגיע לפה".

"אני מאוד מקווה לשיחות מאוד פוריות", אמר נתניהו ליד טראמפ "אני באתי עם חזון לשלום, ואני רוצה רק להודות לנשיא ארה"ב. כל מה שעשית עבורנו – ההכרה בירושלים ובגולן, העברת השגרירות לירושלים, הכרה בזכויותינו ביהודה ושומרון. השורה התחתונה היא שהברית בינינו לבין ארה"ב היא חזקה מאי פעם. אני מחכה שבשנים הקרובות היא תהפוך לחזקה יותר".

"תוכנית השלום שלי מתאימה לכולם, הפלסטינים צריכים לאמץ אותה, זה טוב להם", אמר טראמפ .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *