התחזית הקודרת של טראמפ

"אם נגיע לכמות מתים של 200 אלף זה ייחשב להישג"

הנשיא טראמפ, שהיה האחרון שזיהה, נתקל במשבר חמור מאין כמותו בארה"ב, כאשר מדי יום כמות החולים עולה בצורה דרסטית וכמות הנפטרים שוברת שיאים חדשים בכל פעם.

רק בניו יורק לבד- 66,497 חולים ומניין המתים שם עומד על 1,218.בכלל ארה"ב למעלה מ 2,000 מתים ומניין הנדבקים עומד על 122 אלף בני אדם.

תחזית קודרת נתן ד"ר אנתוני פאוצ'י, המומחה של ממשל טראמפ למחלות זיהומיות, אשר העריך אתמול, שמיליוני אמריקנים יידבקו בקורונה ו"בין 100,000 ל-200,000 ימותו".

טראמפ מנגד המום מהמספרים הגבוהים שהציג הד"ר השיב כי: "אם נצליח להוריד את המספר ל-100 אלף מקרי מוות – זה מספר נוראי, אולי פחות, ההערכות מדברות על בין 100 ל-200 אלף – אז עשינו עבודה טובה מאוד".

הנושא הכלכלי שקרוב לטראמפ ספג מכה קשה וכך נשמע טראמפ בנבואה שחורה על מה שיתרחש בעתיד הקרוב: "יהיו לנו מקרים רבים של התאבדויות. מספר נוראי של התאבדויות. אתה תראה שימוש בסמים כמו שאף פעם לא ראית ואנשים ימותו בכל מקום".

בנאום מיוחד על מדשאת הבית הלבן, אמר הנשיא כי: "שיא התמותה מהמגפה צפוי להכות בנו בעוד כשבועיים, כך חוזים דגמי התחזית שערכנו. זו תהיה הנקודה הגבוהה ביותר של שיעור התמותה, זכרו את זה. לפיכך, אנחנו נאריך את ההנחיות המיוחדות עד ה-30 בחודש אפריל".

עוד אמר טראמפ כי "כל התחזיות מצביעות על 2.2 מיליון מתים כתוצאה מהנגיף, אם נגיע לכמות מתים של 200 אלף, זה ייחשב להישג ויצביע על כך שעשינו עבודה טובה עם ניהול המשבר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *