טראמפ תובע את טוויטר: "החזירו את חשבוני"

בכתב התביעה שהגישו עורכי דינו של טראמפ נטען כי "טוויטר מפעילה מידה בלתי נתפסת של כוח ושליטה על השיח הפוליטי במדינה, חסרת תקדים מבחינה היסטורית ומסוכנת מאוד

נשיא ארה"ב לשעבר הגיש לאחרונה בשישי במיאמי, פלורידה תביעת ענק, בתביעה שהגיש טען הנשיא לשעבר טראמפ כי ההחלטה של טוויטר לסגור את חשבונו בחודש ינואר האחרון נבעה מלחץ שהפעילו יריביו הפוליטיים בקונגרס וללא שום סיבה מוצדקת. טוויטר השעתה את חשבונו של טראמפ יומיים לאחר המהומות והפריצה לקפיטול, בזמן לנשיא לשעבר היו 88 מיליון עוקבים והוא נהג להשתמש בחשבון הטוויטר שלו באופן תדיר על מנת להביע את דעותיו ולהעביר מסרים לתומכיו.

בנוסף רשת "בלומברג" דיווחה כי בכתב התביעה שהגישו עורכי דינו של טראמפ נטען כי "טוויטר מפעילה מידה בלתי נתפסת של כוח ושליטה על השיח הפוליטי במדינה, חסרת תקדים מבחינה היסטורית ומסוכנת מאוד לפיתוח דיון דמוקרטי".

בכתב התביעה צויין גם כי "טוויטר צינזרה את הנשיא טראמפ באופן שגוי בכך שתייגה את הציוצים שלו כ"מידע מטעה" או כמידע "המפר את כללי הרשת החברתית האוסרים על האדרת האלימות". טראמפ נהג להשתמש באופן תדיר במיוחד בחשבון הטוויטר שלו לאחר הבחירות לנשיאות בחודש נובמבר בשנה שעברה, על מנת לחזור על טענתו כי תוצאות הבחירות זוייפו לנשיאות.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *