טרגדיה באוקראינה: מחשובי צפת חטף דום לב ליד הציון – ונפטר

ברוך דיין האמת – הרב אורי חנן לברטובסקי ז"ל מחשובי תושבי העיר צפת, חש בליבו בשעה שהיה סמוך לציון רבני נחמן באומן ונפטר בביה"ח המקומי.

טרגדיה באוקראינה:  – הרב אורי חנן לברטובסקי ז"ל מחשובי תושבי העיר צפת, חש בליבו בשעה שהיה סמוך לציון רבני נחמן באומן ונפטר בביה"ח.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני ופינו לבית חולים מקומי באוקראינה גבר כבן 70 שחש בלבו בסמוך לציון רבי נחמן מברסלב בעיר אומן שבאוקראינה. למרבה הצער בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו בתום מאמצי החייאה.

בן ציון קראהן חובש איחוד הצלה מסר: "נמסר למוקד הבינלאומי של איחוד הצלה על אדם כבן 70 שאינו חש בטוב. הגעתי למקום וראיתי שיש צורך דחוף לפנותו לבית החולים. פיניתי אותו מיידית לבית חולים מקומי שם למרבה הצער מצבו הידרדר והוא איבד את ההכרה".

הרב הלל כהן מעסקני הרפואה באוקראינה הוסיף: "שלחתי אמבולנס לבית החולים באומן שם ביצעו בו פעולות החייאה בנסיון להציל את חייו בשביל להעביר אותו לבית חולים מתקדם יותר באודסה. אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בבית החולים המקומי באומן בתום מאמצי החייאה. כעת אנו פועלים להטיס את גופתו לקבורה בארץ הקודש".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. האם זה מהחיסון?

    אני לא זוכר כמה פעמים שאלו אותי אם קיבלתי את הזריקה, כך שכנראה זה מקובל ונחשב בגדר הנימוס והטאקט. אז אני שואל: האם הרב קיבל את החיסון? כמה זמן לפני הארוע של דום לב?

    חזקי |
    הגב