טרגדיה בשכונת הבוכרים: הילדה בת ה-3 אותרה ללא רוח חיים

לאחר שעות של חיפושים: הילדה בת ה-3 אותרה ללא רוח חיים בשריפת הדירה בשכונת הבכורים בירושלים

‏לאחר שעות של חיפושים: הילדה בת ה-3 אותרה ללא רוח חיים בשריפת הדירה בשכונת הבוכרים בירושלים. ההלוויה של הילדה אדל כהן ע״ה שנשרפה הערב בטרגדיה ברחוב אברהם תלמודי תתקיים בשעה 12:15 הלילה מ׳שמגר׳ להר הזיתים שם תיטמן.

בתום שעות ארוכות שבהן ערכו צוותי החילוץ סריקות אחריה. היא אותרה בין הריסות המבנה וצוות מד"א קבע את מותה.

שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים הוזעקו אחר הצהריים בעקבות דיווח שהתקבל על אודות שריפה בבניין מגורים ברחוב אברהם תלמודי בירושלים. כתוצאה מהשריפה קרס גג המבנה וגרם לנזק רב במקום.

מיד עם הגעת הכוחות, החלו השוטרים בפעולות מיידיות לסגירת הזירה, זרת על מנת לאפשר לכוחות החירום וההצלה לפעול במקום תוך שנמשכו כל העת מאמצי הכיבוי.

השוטרים החלו בבדיקות על מנת לאתר את כל יושבי הבית, ואז התברר על חשש כי ילדה לכודה במקום ונעשו בשעות האחרות מגוון מאמצים לאיתורה בזירה ע״י כלל גורמי החירום וההצלה.

מוקדם יותר הערב, סגן מפקד מרחב ציון נצ״מ רונן עובדיה קיים הערכת מצב בזירת השריפה. לצערנו, לפני זמן קצר אותרה (ככל הנראה) הילדה כשהיא ללא רוח חיים. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

מעט אחרי השעה 16:30 נתקבל דיווח במרכז השליטה המחוזי על שריפת מבנה בשכונת גאולה, עוד נמסר כי קיים חשש ללכודים.

כוחות כבאות והצלה שהוזנקו למקום מצאו שריפה ודאית המתפשטת במבנה בן שש קומות.

בהוראת ראש העיר משה ליאון מסייעים צוותי הרווחה של העירייה למשפחות משכונות גאולה ורמות לבתי מלון בעיר, לאחר שהבניינים בהם מתגוררים ניזוקו בשריפות.

מדובר בשתי שריפות שאינן קשורות זו לזו אשר פרצו במהלך היום בעיר.

הראשונה לפנות בוקר בבניין מגורים בשכונת רמות, כאשר דירות המגורים לא נפגעו אך החשמל בבניין נותק כליל; והשנייה בשעות אחר הצהריים בשכונת גאולה.

כוחות חירום וביטחון עירוניים וצוותי מבנים מסוכנים של עיריית ירושלים שהגיעו למקום אומדים את הנזקים למבנים ומסייעים לכוחות.

לעת עתה הורה ראש העיר משה ליאון לסייע למשפחות בצרכיהם השונים. חלק מהמשפחות מפונות על ידי צוותי הרווחה לבתי מלון כיוון שאינן יכולות לחזור לבתיהם עדיין.

במקביל עוסקים הצוותים של העירייה בסיוע נפשי לנפגעי החרדה ולמשפחות שנפגעו.

בשריפה שפרצה הבוקר בבבניין מגורים בשכונת רמות נגרם נזק לחשמל. ראש העיר הורה לשלוח חשמלאים מטעם העירייה שעסקו במהלך כל היום בתיקון התקלה החמורה יחד עם חברת החשמל, כדי להחזיר כמה שיותר מהר את החשמל לכעשרים המשפחות המתגוררות בבניין.
העירייה סייעה לתושבים בניקיון חדר המדרגות שנפגע קשה.

ראש העיר איחל החלמה מלאה לנפגעים וחזרה מהירה לשגרה, והבטיח כי העירייה תעניק את מכלול המעטפת המקצועית והנפשית. כן הודה לצוותים החירום העירוניים ולעובדות הרווחה המסורות על העבודה המאומצת והרגישה בתנאים הקשים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *