טרגדיה מזעזעת: חרדית בת 32 בהריון נפטרה עם העובר מהנגיף

טרגדיות הקורונה: אסנת זהבה בן שטרית ע"ה. אמא ל- 4 ילדים שהיתה חודש לפני לידה ונפטרה הלילה מסיבוכי הנגיף.

חולת קורונה צעירה חרדית כבת 32 בהריון בשבוע 30 נפטרה ביחידה לטיפול נמרץ, מאמצים להחיות את העובר לא צלחו אף הם.

הצעירה בהריון מתקדם אושפזה עקב מצוקה נשימתית ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה בהדסה עין כרם ביום שלישי האחרון, כשהיא במצב קשה.

מצבה החל להתדרדר הלילה (מוצאי שבת) והיא פיתחה תמונה של כשל רב מערכתי, אל היחידה הוזעק צוות רב תחומי בכיר הכולל מומחי טיפול נמרץ והרדמה, מיילדות וגניקולוגיה, צוות אקמו ומנתחי לב חזה.

הצוות החל בטיפול מיידי וביצע החייאה ממושכת ביותר ואף בוצע ניתוח קיסרי (בשבוע 30) במטרה לנסות ולהציל את העובר.

לדאבון הלב מצבם של האם ושל העובר היה אנוש ולמרות חיבורה של היולדת למכשיר האקמו ועל אף מאמצים כבירים להצילה ולהציל את חיי העובר ביחידת טיפול נמרץ פגים, הם נפטרו.

מהדסה נמסר כי הצוות ביחידה לטיפול נמרץ קורונה והמומחים שהוזעקו לטיפול באישה ובתינוק מצויים בסערה רגשית. למאמצי ההצלה היו שותפים רבים מכל רחבי בית החולים אשר נלחמו על חיי האם והתינוק. הדסה כולה משתתפת בצערה הכבד של המשפחה. צוות השירות הסוציאלי בבית החולים מלווה אותם בשעתם הקשה.

שכניה ומכריה מספרים על הגב׳ אסנת זהבה בן שטרית ע״ה: ״היא הייתה אישה בריאה לגמרי, ללא מחלות רקע בכלל, אשת משפחה וחסד שהייתה מסורה לבעלה ר׳ יהודה שטרית מחשובי בעלי המשפחות ביישוב. היא נדבקה לאחרונה בנגיף, אבל רק השבוע מצבה הדרדר לפתע והיא פונתה לביה״ח״.

המנוחה השאירה ארבעה ילדים כשהקטן בן שנה בלבד. אביה המשמש כשוחט ושוהה בימים אלו בחו״ל – קיבל שם את הבשורה הקשה על פטירתה של בתו ע״ה. הלוויתה תצא ב-13.30 מבית ההספד קהילות ירושלים – הר המנוחות.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *