טרגדיה מזעזעת: חרדית בת 40 נפטרה מקורונה

טרגדיה לא נתפסת בשכונת סנהדריה בירושלים: שרה קוט, רק בת 40, נפטרה הבוקר לאחר שנדבקה בקורונה. היא פונתה לפנות בוקר לבית החולים ומצבה הידרדר במהירות ונפטרה.

שרה קוט חרדית כבת 40 שפונתה לבית החולים הדסה עין כרם מביתה עם התדרדרות במצבה, נפטרה עם הגעתה אל חדר המיון.
מבירור של הצוות עולה כי האישה, אם לארבעה, המתגוררת עם בני משפחתה בשכונת סנהדריה ירושלים, סבלה מתסמיני קורונה בימים האחרונים, כשמסביבה מספר חולים מאומתים. הותירה אחריה את בעלה ו-5 יתומים.

עם הגעתה למיון הדסה על ידי מד״א, קרסו מערכות גופה ואיבדה דופק, ואובחנו פגיעות רב מערכתיות ולבביות. צוות חדר המיון ביצע בה החייאה ממושכת אך הפגיעות היו קשות והוא נאלץ לקבוע את מותה.

פרופ' קובי אסף, מנהל המרכז לרפואה דחופה בהדסה עין כרם: ״אנו עדים למקרה קשה ומצער של התדרדרות מהירה ביותר במצבה של חולת קורונה עם מחלת רקע, שמייד עם הגעתה לבית החולים קרסה ונפטרה.

אני מדגיש, כי בשלהי הגל השלישי הפוגע מאד בירושלים, אנו פוגשים מדיי יום במיון עשרות מטופלים עם חשד לקורונה, כאשר בין 30 ל-50 אחוז מהם מתגלים כחיוביים. מדובר במספר של 10 עד 18 חולים חדשים ביום- רק כאן במיון הדסה.
אני קורא לציבור שסובל מתסמיני קורונה או מאובחן בקורונה, ונמצא בביתו – כל התדרדרות ומצוקה מחייבת פינוי לבית החולים. אל תתמהמהו ואל תשתהו בבית.

המחלה מאופיינת בהתדרדרות מהירה ובהמון מקרים שפגשנו, גילינו שהמטופלים חיכו בבית עד שהגיעו למצב קשה ואף קשה מאוד. חבל, כי המצב יוכל להיות שונה לחלוטין ואפשר להציל חיים באם נעצור את ההתדרדרות בבית החולים״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *