יאיר גולן ממשיך לפלוט: "גם הנאצים עלו בצורה דמוקרטית"

יאיר גולן ממשיך לדבר שטויות: "הנאצים עלו לשלטון בצורה דמוקרטית, לכן יש להיזהר מניצול הדמוקרטיה ע"י קיצונים"

אלוף במיל' יאיר גולן, שיושבע היום לח"כ, התבטא בראיון ב'רדיו 101.5FM' (דרום) לאפשרות שהימין הקיצוני יהיה חלק מממשלת לשלטון ואמר כי: "אני מזכיר שהנאצים עלו לשלטון בצורה דמוקרטית. ולכן אנחנו צריכים להיזהר בתוכנו, להיזהר היטב, מכך שגורמים קיצוניים בעלי השקפה משיחית לא ינצלו את הדמוקרטיה הישראלית על מנת לייצר פה מציאות שלטונית אחרת".

בהמשך אמר: "אם כבודו מסרב ללמוד מההיסטוריה, אז תגיד שאתה מסרב ללמוד מההיסטוריה. אני חושב שמההיסטוריה צריך ללמוד. אני מזהיר מהימין, כי הימין הקיצוני הזה, בעשרות שנות שרותי התמודדתי עם אלימות קשה שהופנתה כלפי חיילי צה"ל מתוך הימין הקיצוני הזה ולכן הימין הזה הוא מסוכן: מסוכן לשלטון החוק, מסוכן לקיומה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית, הוא מטיף לדברים שאינם מתיישבים עם הליכים דמוקרטיים מקובלים, הוא מנצל לפעמים את הכלים הדמוקרטיים כדי לפגוע בדמוקרטיה ואנחנו צריכים להיזהר ממנו, כן"

חבר הכנסת בצאל סמוטריץ הגיב: "אני מזכיר שכשהנאצים עלו לשלטון היו קציני צבא בכירים ששיתפו פעולה עם הפתרון הסופי, ולכן צריך להיזהר מקצינים שבתוכנו בעלי השקפה הנזכרת כל העת בנאצים כדי שלא ינצלו את המדים שלבשו על מנת ליצור פה מציאות נאצית אחרת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *