'יהדות התורה' הכריזה מלחמה: "משוחררים ממחויבות כלפי כחול לבן"

בעקבות אישור חוק התועבה: סיעת יהדות התורה התכנסה לישיבה דחופה בעקבות הפרת ההסכם הקואליציוני שהתרחש במליאת הכנסת, כאשר החלטות הישיבה הם, ראשית – סיעת כחול לבן בהובלת בני גנץ הפרה את ההסכם הקואליציוני. כחול לבן פגעו באמון ובשותפות עם יהדות התורה. אנחנו מרגישים משוחררים מכל מחויבות כלפיהם.

סיעת יהדות התורה התכנסה לישיבה דחופה בעקבות הפרת ההסכם הקואליציוני שהתרחש במליאת הכנסת, כאשר החלטות הישיבה הם, ראשית – סיעת כחול לבן בהובלת בני גנץ הפרה את ההסכם הקואליציוני. כחול לבן פגעו באמון ובשותפות עם יהדות התורה. אנחנו מרגישים משוחררים מכל מחויבות כלפיהם.

כמו כן, הודיעו ביהדות התורה "אנחנו רואים בסיעת הליכוד ובעומד בראשה ראש הממשלה גם הם כנושאים באחריות להפרת ההסכם ולפירצה בחומות היהדות – הן בהצבעה של חלק מחבריהם בעד והן באלה שהצביעו ברגליים ונעדרו".

במקביל, סיעת יהדות התורה מתכוונת להגיש בשבוע הקרוב את החוקים בנושאי דת ומדינה, אשר מפאת המחויבות להסכם עד היום המתנו לדיאלוג בין השותפות לקואליציה כדי להעלות אותם בהסכמה.

לסיום הודיעו "היום נצביע בעד חוק הקורונה, בשם העיקרון ההלכתי המקודש של פיקוח נפש. מלבד זאת, אנחנו רואים את עצמנו כמשוחררים ממחויבויות קואליציוניות ונשקול בהתאם את צעדנו בהמשך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *