יהודה גרובייס עושה קאמבק ומגייס גם שחקנים חילוניים

יהודה גרובייס מחלוצי הקולנוע החרדי, שהמציא את הז'אנר בשנות התשעים – מנסה עכשיו להחיות אותו, כעת הוא חוזר עם סרט חדש, והפעם משתף בו באופן תקדימי גם נשים, וגם כוכבים מהעולם החילוני, צפו בכתבה של יאיר שרקי בחדשות 12

יהודה גרובייס מחלוצי הקולנוע החרדי, מנסה עכשיו להחיות אותו, כעת הוא חוזר עם סרט חדש, והפעם משתף בו באופן תקדימי גם נשים, וגם כוכבים מהעולם החילוני.

"עוד פעם קמתי לתחייה. אנחנו מדברים על סרטים שחלקם בני 24 שנים שצולמו ברמה מביכה, והם קלאסיקות מטורפות כמו חגיגה בסנוקר והשוטר אזולאי".

האבא של הקולנוע החרדי החליט לחזור ובחודש שעבר הוא הפיק סרט באופן עצמאי, בסיוע ילדיו שמילאו את כל התפקידים על הסט. וכעת משתתפות בו גם נשים וכוכבים מהקהל החילוני, דוגמת השחקנית עדי ביטי. "שואלים אותי, 'מי הקהל שלך? למי עשית את הסרט?' עשיתי אותו לעצמי, קודם כול". גרובייס, אומר לחדשות 12 כי "בן-אדם רוצה שישמעו אותו, רוצה הכרה. אבל אני גם מודע לזה שאם אני עושה משהו סקטוריאלי, אני לא יכול לבוא בתלונות" הסביר.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מתי זה יפורסם???

    רוצה כבר לראות….

    עוד אחת שגדלה על הסרטים של גרובייס |
    הגב
    • דיני נשמה שלי. אם כבר את מדברת שזה נוגד את ההלכה אז כן אישה לא אמורה להיות מפורסמת ומופיעה בסרטים כי כל כבודה בת מלך פנימה זו הלכה. לא שאני לא אראה את הסרט בגלל זה או משהו אבל יהיו כאן עוד מלא גברים חמודים וטובים וחרדיים שרוצים סרט והוא סרט חרדי אז למה לא לראות ועל הדרך לראות איזה שחקנית חמודה... בקיצור .. את בטוחה מבינה... אוהבים אותכם ואין על הסרטים של גרובייס בעולם!!

      תודה:)

      רותי. |
      הגב