"יהודי כלב" "חבל שלא שרפו את כולכם בשואה"

זה מה שנאלצה קבוצה חרדית לשמוע בזמן ביקור באתר קייקים בצפון. הכל התחיל כשאחד העובדים התחיל לאיים על אחד מבני המשפחה וכמעט תקף אותו פיזית אם לא היו מנסים להפריד ולהזהיר שאין מקום לאלימות זה היה מגיע לפצועים. הסיפור המלא בכתבה

ההסתה והאלימות המילולית נגד חרדים הפך כבר לדבר שבשגרה, אולם בימי החופש הדבר הולך ומתגבר בעיקר במקומות בילוי שבהם מגיעים המוני חרדים.

וכך מספרת קבוצה חרדית את רגעי האימה והבוז שחוותה בביקור בטיול משפחתי: יצאנו קבוצה של כ 30 נפשות לטיול משפחתי בקייקי כפר בלום עם נשותינו והילדים הקטנים מחויה שאמורה להיות נחמדה נהפך לחוויה טראומתית.

הכל התחיל כשאחד העובדים התחיל לאיים על אחד מבני המשפחה וכמעט תקף אותו פיזית אם לא היו מנסים להפריד ולהזהיר שאין מקום לאלימות זה היה מגיע לפצועים.

הותקפנו על ידי מספר עובדים במקום באלימות מילולית מהחמורות ביותר מילים כמו "יהודי כלב", "חבל שלא שרפו את כולכם בשואה".

הזוי שילד בן 6 אמור לפחד ולשמוע בארץ ישראל בבית שלו משפטים כאלה. אחת מהנשים בהריון מרוב הפחד ומהתקהלות העובדים סביבנו באיומים החליקה ונפלה על הרצפה. הזוי שילדים ונשים צריכים לצאת ממקום כזה שאמור להיות נחמד בבכי ופחד.

יש לציין שלא מדובר בבני מיעוטים, וכן פנינו לעובדי ההבטחה במקום וגם להנהלה שלא היתה נוכחת במקום לכאורה. השארנו פרטים כדי שההנהלה תיצור קשר להתייחסות וטיפול. עד רגע זה אפילו לא טלפון אחד.

פנינו ב"אקטואליק" לקבלת תגובה מהנהלת קייקי כפר בלום, עד לרגע זה לא נתקבלה, כשתגיע נשמח לפרסמה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *