לבכירים האלו העיניים בכחול לבן נשואות, ומה מתכננת ינקלביץ"

האחד מתלבט האם להישאר או לפרוש מהחיים הפוליטיים, אך אין בכוונתו לצאת להרפתקה פוליטית חדשה. השני צפוי לעזוב את כחול לבן והוא שוקל להתמודד על ראשות מפלגת העבודה. כל הפרטים

למרות ההתרסקות בסקרים והמרד נגדו: יושב ראש כחול לבן, בני גנץ, מסרב להרים ידיים וצפוי להכריז בקרוב על המשך הובלת המפלגה: "אל תספידו אותי ולא את כחול לבן", אמר למקורביו, השר ניסנקורן צפוי לפרוש מהמפלגה, אשכנזי מתלבט, מקורבי גנץ ובהם טרופר, שוסטר וביטון – ימשיכו איתו. כך מדווח העיתונאי יובל קרני

עוד מיובל קרני ב'ידיעות': העיניים בכחול לבן נשואות אל שני בכירים במפלגה: שר החוץ גבי אשכנזי ושר המשפטים אבי ניסנקורן. על פי הערכות – אשכנזי מתלבט האם להישאר או לפרוש מהחיים הפוליטיים, אך אין בכוונתו לצאת להרפתקה פוליטית חדשה. השר ניסנקורן צפוי לעזוב את כחול לבן והוא שוקל להתמודד על ראשות מפלגת "העבודה החדשה".

מי שצפויים לעזוב את כחול לבן הם שלושת "המורדים", אסף זמיר, מיקי חיימוביץ' ורם שפע, שקיבלו הצעות להצטרף למפלגות אחרות בגוש המרכז־שמאל. ומי שצפויים להישאר עם גנץ בכחול לבן הם שלושת השרים המקורבים לו, חילי טרופר, מיכאל ביטון ואלון שוסטר. אליהם צפויים להצטרף השרים אורית פרקש־הכהן, פנינה תמנו־שטה, מירב כהן וח"כ איתן גינזבורג. לא ברור מה התוכניות של השרה עומר ינקלביץ' והאם היא מתכננת לעבור לאחת ממפלגות הימין.

בנוסף, בכירים בכחול לבן מתחו ביקורת על גנץ וטענו כי הוא צריך להבהיר את תוכניותיו לעתיד. "אם בני גנץ מתכוון להתמודד לכנסת הוא צריך להתחייב כי לא יעזוב את המרוץ ובכך 'יפקיר' את אלה שממשיכים איתו ומביעים בו אמון", אמר בכיר במפלגה. גנץ עצמו היה אמור לצאת בהכרזה על המשך דרכו הפוליטית אולם הוא דחה את ההודעה למועד אחר במהלך השבוע.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *