יוגב נגד בנט: "הבית היהודי השתחרר ממועקה"

בריאיון הבוקר לרשת ב' תקף ח"כ מוטי יוגב, המקום הראשון הנבחר בבית היהודי, את היו"ר היוצא נפתלי בנט שפרש והקים את הימין החדש: "את בנט לא עניין הרעיון הציוני-דתי, הוא חפץ בקידומו האישי"

חבר הכנסת מוטי יוגב שזכה אמש במקום הראשון בבחירות המוקדמות של הבית היהודי וישובץ אחרי יושב הראש הרב רפי פרץ, תקף הבוקר (שלישי) את יושב ראש המפלגה הקודם, נפתלי בנט, ואמר כי עם עזיבתו לימין החדש, "השתחרר הבית היהודי ממועקה שלא אפשרה לו להיות הוא עצמו".

בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב' אמר יוגב, כי נפתלי בנט רצה להיות ראש ממשלה, והיום רוצה להיות שר ביטחון. "אנחנו נאמנים לרעיון הציוני-דתי. את בנט לא עניין הרעיון הזה וגם לא האנשים בשטח. הוא חפץ בקידומו האישי שלו. הבעיה היא הבעיה שלו. בנט פספס בגדול".

יוגב הביע ביטחון שהשרה איילת שקד, שאותה כינה אישה ישרה וערכית, נבוכה מהמהלך: "בבית היהודי היא הייתה מלכה ומוערכת".

לשאלה אם כך חשו כולם, מדוע לא סולק בנט מהמפלגה לפני שעזב, ענה יוגב:" כיו"ר הוא לקח את כל הסמכויות אליו. אנחנו לויאליים לרעיון ולמפלגה וגם כשהחלטות התקבלו בניגוד לדעתי וברוב, הרי שקיבלתי את דעת הרוב".

יוגב ציין כי הרשימה שנבחרה אמש תספיק כדי לעבור את אחוז החסימה. על האפשרות לאיחוד עם עוצמה יהודית של בן גביר ומרזל אמר יוגב כי יש עוד 20 ימים להרכבת הרשימה וכי זה הרבה זמן. "נשב ונגבש מטרות", אמר יוגב.

אמש תקף גם יושב הראש הנכנס של המפלגה הרב רפי פרץ, את קודמו בתפקיד, בנט, ואמר: "בבית שלנו הולכים עם האמונה בראש מורם. לא מסתירים אותה ולא מתביישים, גם כשמסביב הים סוער. יש כאלה שהבית לא מספיק נוצץ בעיניהם. הם עוברים, נכנסים לתקופה קצרה, משתמשים והולכים להם. הם לא השכילו לעמוד על אופיו המקורי של הבית הזה, החזק. הם טועים. הם טועים בו, בנו ובי. מי שנהנה מפני הבית והלך לו – פספסת ובגדול".

את הדברים אמר בכינוס המפלגה בבר אילן, שבו נבחרה רשימת מועדי המפלגה לכנסת. לאחר יוגב, במקום השלישי, תשוריין מועמדת אישה ואחריה ברשימה נבחרו במקום הרביעי סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן ובמקום החמישי דוידי בן ציון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *