יוזמה חדשה של הנהלת בתי המשפט לשיפור השירות לציבור – יישומון "תיק טק" לשירותי מידע כללי ומעקב אחר תיקים

מערכת בתי המשפט משיקה בימים אלו את "תיק טק" – יישומון חדש לשירותי קבלת מידע כללי ומעקב אחר תיקים המנוהלים בבתי המשפט במערכת הממוחשבת "נט המשפט" זאת באמצעות המכשיר הנייד מכל מקום ובכל עת.

מנהל בתי המשפט כב' השופט ד"ר יגאל מרזל: "מערכת בתי המשפט גאה להשיק את יישומון 'תיק טק'. מערכת בתי המשפט רואה חשיבות רבה בהנגשת השירותים והמידע, והיישומון מהווה נדבך נוסף בשיפור השירות עבור בעלי הדין והציבור".

"תיק טק" פותח על ידי אגף המחשוב של הנהלת בתי המשפט על מנת לשפר ולייעל את הנגישות למידע בתיקים, ולאפשר קבלת מידע באופן מקוון, בתוך זמן קצר ובאופן ידידותי למשתמש. היישומון החדש מאפשר לכל בעל דין המוגדר כצד בתיק (בכפוף להזדהות) להתעדכן במצב התיקים המתנהלים בבית המשפט, לרבות קבלת מידע על אודות החלטות בית המשפט, עיון במסמכים חדשים שהתווספו לתיקים וקבלת מועדי דיונים עדכניים וסנכרונם ליומן המנוהל במכשיר הנייד.

בנוסף, היישומון משרת את הציבור הרחב לשם קבלת מידע על אודות החלטות ופסקי דין שניתנו בידי בית המשפט ופתוחים לציבור, וכן לקבלת מידע על יומני הדיונים של בתי המשפט. "תיק טק" מוצע להורדה במכשירי אנדרואיד ו-IOS ללא עלות.

השימוש על-ידי בעלי דין מותנה בביצוע הליך רישום באתר האינטרנט של מערכת "נט המשפט" באמצעות מערכת ההזדהות הממשלתית או בכרטיס חכם, לצורך אבטחת הפרטיות והגנה על המידע. בעתיד הקרוב יתווספו ליישומון מידע נוסף וכלים חדשים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *