יולי אדלשטיין תוקף את ביבי: "נתניהו כרגע לא יכול להקים ממשלה ובגללו יש לנו קואליציה עם רע"מ"

היום בכנס לשכת עורכי הדין אמר ח"כ יולי אדלשטיין, הליכוד: "לא צריך להמשיך ולחפש עריקים אלא להיות אופוזיציה לוחמת"

היום בכנס לשכת עורכי הדין אמר ח"כ יולי אדלשטיין, הליכוד: "לא צריך להמשיך ולחפש עריקים אלא להיות אופוזיציה לוחמת"

בנוסף, ח"כ אדלשטיין התייחס לחוק "ממדים ולימודים" והקלטות שהודלפו מישיבת סיעת הליכוד כשאמר: "אומרים סוף טוב הכל טוב, ואני שמח שהחוק עבר ברוב מוחץ. לגבי ההקלטות עוד בזמני כיו"ר הכנסת נלחמתי בתופעה שהיא בגדר "חוקי אבל מסריח." כבר אמרתי לעיתונאים בעבר שמי שחושף הקלטות לא יגיע רחוק בעיתונות."

על מצב סיעת הליכוד אמר אדלשטיין: "הרכב הסיעה בליכוד נקבע על ידי מתפקדים, וכך צריך להיות. היו לי לא מעט עימותים עם ראש המפלגה שלי ואחריהם נבחרתי למקום ראשון בפריימריז אבל בליכוד צריך להיבחר וטוב שכך. פעם היו אומרים "בליכוד יש מקום גם לעוזי לנדאו וגם למאיר שטרית." אני מקווה שיש מקום גם אצלנו לוויכוח ושלא כל וויכוח הוא מרידה."

כמו כן, טען אדלשטיין שנפגש עם נתניהו מספר פעמים בשנה האחרונה: "נתניהו מכיר את עמדתי לפיה צריך פריימריז וזה די ברור, כל חבר כנסת מבין את זה. אבל שוחחנו ואנחנו יושבים לדבר וזה משהו טוב בנתניהו. נתניהו כרגע לא יכול להקים ממשלה, וזו הסיבה שבגללה יש לנו ממשלה שעושה כאן נזקים אדירים במבחן התוצאה. אני לא רואה סקר אחד בו הבלוק שלנו זוכה ב-61 מנדטים, אז בחירות נוספות לא יעזרו לנו."

ח"כ אדלשטיין המשיך והעביר ביקורת על התנהלות הממשלה בנושא היישוב חומש כשאמר: "יש כאן התנהלות נוראית של שר הביטחון. אני כיו"ר כנסת עליתי לחומש, וגם אם אנחנו לא בנינו את חומש אבל בתולדות המדינה לא זכור לי מקרה בו אחרי רצח של יהודי ביהודה ושומרון התגובה היא דווקא לומר מפרקים את הישוב. מה המחבלים מבינים מזה? שצריך להרוג עוד יהודים כדי שנפנה יישובים"

בנושא שילוב ערבים בממשלה וניסיונות החיזור של נתניהו אחרי מנסור עבאס אמר אדלשטיין: "איני יודע, לא הייתי מעורב באף מו"מ, לא שאלו אותי באף שלב מה עמדתי, ואני קורא לעבאס, אם יש לך הוכחות למגעים הצג אותן. אצלי בממשלה לא ישבו רע"מ ולא הרשימה המשותפת וזה לא מטעמי גזענות אלא מטעמי אידיאולוגיה. לי לא משנה אם קוראים לו עופר כסיף או איימן עודה, שניהם פסולים כי הם קומוניסטים וחבל שהכשירו את הנציגות שלהם לכנסת"

בנושא התפוררות הקואליציה אמר ח"כ אדלשטיין: "אני לא בטוח שצריך לצוד עריקים, אבל נראה לי שהקונספט קרס והכל מתפורר מעצמו. לא צריך לחפש עריקים אלא להיות אופוזיציה לוחמת ולהסתכל לצדדים ולבדוק אם לא נכנסנו יותר מדי לבונקר."

לסיום, התייחס ח"כ אדלשטיין לשיטה לבחירת שופטים כשאמר: "לא כל מי שמבקר את השיטה הוא פאשיסט שרוצה לבוא עם די9 ולהרוס את בית המשפט העליון. האינטרסנט הגדול בשינוי שיטת בחירת השופטים צריך להיות בית המשפט, בגלל שאי אפשר להתווכח עם זה שהאמון של הציבור הישראלי במערכת המשפט נמצא בירידה."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הנה הליברמן הבא. על הליכוד להעיף אותו

    עוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב