יום לאחר שחדר למאחז בבנימין – שוחרר המחבל הפלסטיני

יום לאחר החדירה: שוחרר המחבל הפלסטיני שחדר למאחז רמת מגרון בבנימין ותקף את תושבי המקום. עו"ד בלייכר מחוננו "הדבר משדר רפיסות ומתיר פגיעה בביטחון התושבים".

ביום חמישי האחרון חדר מחבל פלסטיני למאחז רמת מגרון בבנימין, ותקף באלימות תושבים במקום. התושבים הצליחו להשתלט על המחבל והגישו תלונה במשטרה, אולם הופתעו לגלות כי כבר למחרת שוחרר המחבל, כשנאסר עליו להיכנס לשטח המאחז וליצור קשר עם תושביו במשך חמישה ימים.

עו"ד חיים בלייכר ממחלקת נפגעי הטרור בארגון חוננו מסר "בלתי מתקבל על הדעת שגורם עוין חודר לתוך תחום בתים של התיישבות יהודית, מהווה איום מיידי – ומשוחרר תוך זמן קצר. הדבר משדר רפיסות ומתיר פגיעה בביטחון התושבים".

מגבעת רמת מגרון נמסר בתגובה "שחרור המחבל לביתו – שעות ספורות לאחר שניסה לרצוח תושבים מהגבעה, הוא לא פחות מזלזול בחיי אדם. לא די שבמערכת הביטחון נמנעים באופן גורף מלספק נשק מציל חיים להגנה עצמית לתושבי הגבעות, כעת שברה מערכת הביטחון שיאים חדשים של הפקרות, ומתייחסת לפיגוע טרור באדישות משל היה מדובר בסכסוך חנייה".

בגבעה תיארו את החדירה "המחבל נתפס סמוך לבתי הגבעה הודות לתושייתם של תושבים שחשו למקום ונאבקו במחבל בידיים חשופות. כל אותו הזמן השקיפו על האירוע ערבים נוספים מהכפר מוכמוס, שיתכן ושלחו את המחבל. אנו קוראים למערכת הביטחון להתעשת במיידי, לעצור בדחיפות את המחבל וסייעניו ולמצות עמם את הדין.

בינתיים, כשהמחבל מסתובב חופשי והוא וחבריו אינם מורתעים, האירוע הטראגי הבא הוא רק עניין של זמן", התריעו בגבעה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *