צפו: יונית לוי בעקבות הערבוביה בצה"ל

בשנים האחרונות נשמעות יותר ויותר טענות ודוגמאות להדתה בצבא. צה"ל ניסה להסדיר את השירות המשותף, אבל בפועל המצב הרבה יותר מסובך, יונית לוי כתבת ערוץ 12 יצאה לשטחח לשמוע את טענות החיילות והחיילים

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אובייקטיבי

    כשם שארדואן מעורר רגשות אנטי יהודים בקרב הטורקים לקראת בחירות כדי ללכד את הבוחרים סביבו כמניף הדגל.. כך "להבדיל" .. שימו לב איך כאילו בספונטניות.. יש פתאום רצף של כתבות בכל אתרי התקשורת של השמאל הקיצוני בנושאים דתיים.. כמושחלים בתוכם מסרים סמויים.. איך החרדים משבשים את החיים הכביכול נאורים במדינה.. בתקווה שרגשות הכעס הללו יונתבו למקום הנכון.. בתרגום להצבעה בקלפי לחברים הנכונים..

    מגמתי ויזום לסייע ללפיד ודומיו באתר הבית |
    הגב
  2. לא יאומן כי יסופר, מַצְדיק רשע מַרְשיע צדיק, אי אפשר לשתוק זו ממש מלחמה בד' הולכים לגייס את בחורי הישיבות!!! היום או מחר או מחרתיים מה אתם חושבים, שבשעתו בעניין גזירת גיוס הבנות חשבו מראש שיש איזשהו סיכוי שיוכלו לעשות משהו? אם נתרגם את המילים הללו 'מה אפשר לעשות', פירושו, לשתוק אפילו כשהם יקחו את כל בחורי הישיבות! הנה דברים נוקבים בעניני השעה והזמן. "אי אפשר לשתוק" אי אפשר לשתוק, איני יודע אם להתחיל מהקל אל הכבד או מהכבד אל הקל, על הענין הזה שעושים כל מיני טצדקי שאפשר כדי להרוס עם ד' ותורתו וכו' עם כל מיני התחכמויות ”על פי חוק“ של עמלקים נואפים וגו', רק שלא יפריעו להם להרוס בית כנסת, כל אחד יודע מה הפירוש המחריד של להרוס... ולהפיל ספר תורה על הארץ איני יודע אם הוא פחות חמור מלהרוס .... והם עושים את זה עם כל הכוח והמרץ. וכל הרבנים כמו משה שאול קליין וכו' ששותקים. הסיבה לכך היא מחמת שהם רוצים וניחא להו שיהרסו ..., חד וחלק, זה לא סתם ששותקים, אולי מעט, אבל רובא דרובא של אלו ששותקים, זה מחמת שחושבים ש'כך ראוי להם', ולא הדברים המחרידים שנשמעו - 'את מזבחותם תתוצו' - על בית תפילה להקב"ה ח"

    אין דאגה, ובס"ד בקרוב הקב"ה ימח שמם וזכרם מֵעַל֙ פְּנֵ֣י הָֽאֲדָמָ֔ה!!! דכתיב וּמָחָ֨ה ד' אלוקים דִּמְעָ֖ה מֵעַ֣ל כָּל־פָּנִ֑ים וְחֶרְפַּ֣ת עַמּ֗וֹ יָסִיר֙ מֵעַ֣ל כָּל־הָאָ֔רֶץ … בִּלַּע הַמָּוֶת לָנֶצַח וּמָחָ֨ה ד' אלוקים דִּמְעָ֖ה מֵעַ֣ל כָּל־פָּנִ֑ים וכו'

    פירוש המלבי"ם:
    "בלע המות", מפרש מי יבלע את האמונות הכוזבות האלה, [כמו נשי הזימה אלו] "המות", שימותו אנשי גוג הצובאים אז על הר ציון, הוא "יבלע" את האמונה הכוזבת "לנצח", שע"י שיראו מפלת גוג והמגפה אשר יגוף ד' אז את צוררי ירושלים ישובו לאמונת ד' ויכירו דת האמת.

    "ומחה", שלא יבכו אז על הנופלים במלחמת גוג ומגוג ועל הנגפים מד' כי יכירו שהיה זה לטובתם למען יכירו דת האמת, "וחרפת עמו יסיר" מה שעתה כל הארץ מחרפים את עם ד' לאמר מדוע אתם מקוים לישועה הלא אבדה תקותכם ואין ישועתה לכם באלהים סלה, אז יסיר את החרפה הזאת: בקרוב מאוד בקרוב ממש.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב