"השיקול בסגר על אלעד הוא אך ורק שיקול מקצועי"

"בקבינט קורונה יושבים נציגים חרדים"

לצד טענותיהם של תושבי העיר אלעד ושל ראש העיר אלעד, על כך שהסגר בוצע למרות נתונים שלימדו שאין צורך בכך: "נלחמנו עבור העיר, הצגנו למשרד הבריאות נתוני פילוח של ההדבקות בעיר, נתונים שהם לא הכירו. לצערנו יש שלב שבו ההכרעה לא בידינו".

אומר הבוקר אבי בלומנטל יועץ הסברה למגזר החרדי במשרד הבריאות לאדמקר ושוומנפלד ב'קול ברמה': "השיקול בסגר על אלעד הוא אך ורק שיקול מקצועי, לא לחינם ההודעה יוצאת מרה"מ, בקבינט קורונה יושבים נציגים חרדים, לא מחליטים על סגירה של עיר במחי קולמוס".

בלומנטל גם התייחס לטענות לפיהן ההסברה לא היתה שווה בין המגזר החרדי למגזר הכללי והשיב: "היתה הסברה בהרבה כלים, דיברו עם הציבור וניסו להגיע לכל אחד, אין מקום להשוות עלות קמפיין בטלוויזיה למדיה מסורתית בציבור החרדי. הציבור צמא לידע ורוצה לקבל מידע".

החל מהבוקר כאמור נכנסה לתוקף החלטת הממשלה שקובעת כי העיר אלעד ושכונות בטבריה יוגדרו "אזור מוגבל" עד לשעה 8:00 ביום רביעי הבא. ההגבלות חלות על כל השטח המוניציפלי של העיר אלעד.

המשמעות היא כי בעיר ובשכונות תיאסר התקהלות של יותר מ10 אנשים, בתיה"ס ייסגרו ויהיה אפשר לצאת מהעיר רק לצורך עבודה או בחינות בגרות. הכניסה לשכונות תותר רק לתושבי המקום שלא יוכלו לארח כאלו שגרים מחוץ לאיזור הסגור.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. איך זה יכול להיות עניני , אם אוסרים התקהלות זה הגיוני, גטו זה להיטפל לחרדים

    איך זה יכול להיות עניני , אם אוסרים התקהלות זה הגיוני, גטו זה להיטפל לחרדים

    שוקי |
    הגב