יורם לס: "התמותה בישראל יציבה" • פרופ' דב שוורץ: "אני פרופ' לפיזיקה, אתה דמגוג"

על רקע העלייה במספרי החולים מידי יום, פרופ' דב שוורץ, ראש צוות המומחים באוניברסיטת בן גוריון ופרופ' יורם לס, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות – התייצבו לעימות בין הגישות השונות ברדיו ללא הפסקה. האזינו

על רקע העלייה במספרי החולים מידי יום, פרופ' דב שוורץ, ראש צוות המומחים באוניברסיטת בן גוריון ופרופ' יורם לס, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות – התייצבו לעימות בין הגישות השונות ברדיו ללא הפסקה.

פרופ' דב שוורץ (אונ' בן-גוריון): "צריך סגר מלא ומיידי. המודלים בחודשיים האחרונים, מתחילת יולי כשהבנו כשיש גל שני, מראים שנגיע לחגים עם מערכת שעובדת על הקשקש או מעבר לקשקש. אנחנו עלולים להגיע לחגים במצב שאנחנו בגבול הספיקה. באמצע החגים נהיה אדום בוהק אם לא יהיה סגר. הבעיה שלנו שאם נכריז על סגר רק בעוד 3 שבועות ניכנס לסיכון גבוה מאוד.

פרופ' יורם לס, מנכ"ל משרד הבריאות תקף: "אחרי מסיבות הפורים אמרו שעוד שבועיים הגופות יתגלגלו ברחובות. כבר 5 חודשים אומרים לנו, 'תראו מה יהיה עוד שבועיים'. התמותה בישראל יציבה – לא קרה כלום. בישראל אין מגיפת קורונה, היא לא קיימת״.

האזינו

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נו באמת

    ניסים משעל, תן לאזרחים קצת קרדיט, איני חושבת שכולם אנלפבתים חסרי דעה ועמוד שדרה.
    לומר לפרופסור לס שבגללו הציבור לא נשמע להוראות זה הרי מגוחך! אם לא היו נותנים קנסות לא הייתי עם מסכה. ביבי גם הוריד את המדינה לחרפת רעב וגם את הבריאות ולא בגלל וירוס הקורונה אלא בגלל שמנהיג נותן לאנשים תקווה ולא מכניס אותם לחרדות. מנהיג הוא מעורר השראה! ביבי, השיא שלו מאחוריו, שיצא לפנסיה ויפה שעה אחת קודם (למרות ששעה אחת קודם עברה בחודש מרץ שלא לומר הרבה לפני).
    יש לי עיניים תודה לאל וגם אוזניים ויכולת להשתמש בכל חושי ולהסיק מסקנות לבד מבלי התערבות של גורם חיצוני, ואם במקרה דעתי היא גם דעתו של אחר, במקרה הזה של פרופ' לס, סבבה. אבל לומר לי או לאחרים שהמלכנו את לס כי אנו שותפים לאותן הדעות, הרי שזה מגוחך. בברכת לילה טוב ומקווה שהמילה סגר תצא מלקסיקון האנושות.

    אזרחית סופר מודאגת |
    הגב