יו"ר ארגון ההסעות: "עשרות אלפי נהגים יושבים בבתים חוששים מהעתיד בשל חוסר היכולת להתפרנס"

"סגן השרה ח"כ מקלב הבטיח לחזור עם תשובות"

לאחר חודשים בהם ניסה ארגון חברות ההסעה בישראל להגיע להידברות עם משרדי הממשלה, החליטו בשבועות האחרונים הארגון לקיים הפגנות בכל חלקי הארץ.

חברות ההסעה הפרטיות ספגו נזקים כבדים כבר עם פרוץ מגיפת הקורונה, כשענפים רבים בהם היא פעלה כמו תיירות, תעשיה, חינוך ועוד, הפסיקו את עבודתם, כשעד כה רובם טרם חזרו לפעילות מלאה, מה שמביא חברות רבות בענף לקריסה מוחלטת.

הענף מסיע מדי יום (בשגרה) 1.2 מליון ישראלים ובהם תלמידים, כוחות ביטחון, אנשים מוגבלויות, חינוך מיוחד ועוד. החברות מחזיקות 22 אלף כלי רכב (הרב מעבר לתחבורה הציבורית) ועובדים בהן כ-30 אלף מועסקים, אשר רובם המוחלט תחת חזר לפעילות.

בתכניתי 'הכל עשר' אמר יו"ר הארגון ניסים סרוסי : "עשרות אלפי נהגים יושבים בבתים כואבים, מתוסכלים וחוששים מהעתיד לבוא עליהם בשל חוסר היכולת להתפרנס".

על התסכול מחוסר התייחסות של הממשלה אמר: "הפתרון נמצא אצל השרה מירי רגב, אני פונה אליה ומבקש- תצילי אותנו, אל תפני לנו את הגב, ואל תאפשרי לאנשים להמשיך ולאבד את פרנסתם".

סרוסי סיפר כי התקיימה פגישה עם סגן השרה ח"כ מקלב שהבטיח לבדוק ולחזור עם תשובות אך עד לרגע זה הוא לא איש בשורות.

לדבריו של סרוסי די והותר עם המדינה תוכל לפחות להקפיא את תשלומי האוטובוסים אותם רכשו דרך הבנקים ולהמשיך לשלם חל"ת לנהגים בכדי שיוכלו אפילו לשרוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *