יו"ר ההסתדרות מאיים: "אם ימשכו התקיפות נגד הרופאים נשבית את המדינה"

בר-דוד קרא לרשויות המדינה ואכיפת החוק לפעול בעוצמה למיגור התופעה: "אם לא יינקטו צעדים אקטיביים ואפקטיביים בתוך עשרה ימים, אכניס מדי שבוע עוד ועוד סקטורים לשביתות הזדהות: צוותי רפואה, עובדי המגזר הציבורי ונהגי תחב"צ"

על רקע התגברות מקרי האלימות כלפי עובדות ועובדים משרתי ציבור, הודיע בדקות האחרונות (ד') יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, כי: "אם בעשרת הימים הקרובים לא יינקטו צעדים אקטיביים ואפקטיביים מצד משרדי הממשלה והרשויות הרלוונטיות, למיגור תופעת האלימות כלפי משרתי ציבור – אכריז על סכסוך עבודה כללי במגזר הציבורי, ומדי שבוע אכניס עוד ועוד סקטורים לשביתות הזדהות. החל מצוותי רפואה, עובדי המגזר הציבורי ועד נהגי התחבורה הציבורית".

יו"ר ההסתדרות בר-דוד הוסיף: "האלימות כלפי עובדות ועובדים המשרתים את הציבור היא תופעה שלמרבה הצער, רק הולכת וגוברת. עובדות ועובדים מותקפים וניצבים מול אוזלת היד של רשויות המדינה ואכיפת החוק. זאת העת לפעול בעוצמה למיגור מוחלט של התופעה. לא נסכים להתרגל למקרים הללו ולדיווחים הללו".

בתוך כך, הנחה בר-דוד, להעלות שוב בטלוויזיה, כבר הערב, את קמפיין ההסברה של ההסתדרות: "אלימות לא עובדת כאן יותר". הקמפיין עלה בשבועות האחרונים ונועד להגביר את המודעות לתופעת האלימות נגד עובדים ומשרתי ציבור. בקמפיין משתתפים עובדות ועובדים אמיתיים: אחיות ואחים, מזכירה רפואית, נהג אוטובוס, עובדת סוציאלית, פקח חניה ועובדות הביטוח הלאומי – אשר עוטים על עצמם במהלך עבודתם אפודי מגן ועליהם הכיתוב "כוננות ספיגה זה אצלנו בשגרה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *