יו"ר העבודה לשעבר אבי גבאי "מתחרט שלא נכנסתי לממשלת נתניהו"

מי שכיהן כיו"ר המפלגה עד לפני מס' חודשים מבכה על כך שלא הביא את אישור הכניסה לממשלת נתניהו לועידת מפלגתו וטוען "אביגדור ליברמן האיש הכי מסוכן בפוליטיקה".

יו"ר מפלגת העבודה לשעבר אבי גבאי שובר שתיקה בראיון לדקלסגל ואומר כי הוא מתחרט שלא נכנס לממשלת נתניהו לאחר הבחירות באפריל וכי ליברמן האיש הכי מסוכן במערכת הפוליטית.

בראיון לירון דקל ועמית סגל בכאן רשת ב' אמר גבאי: "בסופו של דבר אנחנו נמצאים היום במצב של ממשלה לא מתפקדת, בזבזנו מיליונים על בחירות ואנחנו נמצאים באותה נקודה. יכולתי לעשות את השינוי הזה אם לא הייתי לבד בעניין. בוודאי שאני מצטער על זה שלא הלכתי עם זה עד הסוף".

לדברי גבאי "הכאוס שאנחנו נמצאים בו הוא ממש סכנה לדמוקרטיה". הוא קרא להקמת ממשלת אחדות ללא ליברמן. "נתניהו וגנץ צריכים לשבת ביניהם ולהקים ממשלת אחדות ביניהם, הם לא צריכים את ליברמן, בשביל זה הם מנהיגים. ואם הם לא מסוגלים לעשות את זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה את ליברמן כמתווך. הוא האיש הכי מסוכן במערכת הפוליטית. אסור שהוא יעשה את זה כי בסוף זה ייגמר ברוטציה בינו לבין ביבי. בסוף ליברמן זה ימין, הוא דואג לעצמו ולא לאף אחד אחר. אם הם לא מסוגלים לעשות את זה מדינת ישראל צריכה ללכת לבחירות לראשות הממשלה".

גבאי התייחס לסירובו לפרסם את הצילום של נתניהו מתחייב לא לשבת עם ליברמן ואמר כי התיעוד אינו ברשותו: "הקלטת הזאת לא הייתה פוגעת בנתניהו. כל מה שהיא הייתה עושה היא הייתה מעבירה מנדטים מכחול לבן לליברמן".
הוא קרא למפלגת העבודה להתאחד עם כחול לבן או עם המחנה הדמוקרטי.

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גבאי

    אף אחד בשמאל לא היה יושב עם נתניהו האיש פגע באושיות המדינה פגע בחצי העם באומרו אנשי השמאל בוגדים פגע בדמוקרטיה ופגע או ניסה ליפגוע בבית המשפט העליון.עם מיפלגת העבודה בראשות גבאי היתה נכנסת לממשלה מיפלגת העבודה היתה נימחקת מהמפה הפוליטית

    דניאל קאהן |
    הגב
  2. מושתל

    אמרתי תמיד שגבאי היה מושתל שביבי שתל על מנת להרוס את המיפלגה
    תיתביש לך גבאי

    משה |
    הגב
  3. גבאי

    מזל שלא הצטרפת למפלגת השחיטות הליכוד צריך להתנקות מהשחיטות ואז לחזור לפעיות

    גורן |
    הגב
  4. אין בוכין על חלב שנשפך

    סוף מעשה במחשבה תחילה ומה יקבלו מפלגת האבודה בממשלת שמאל ערבים ליברמן….נקניק פסטרמה לעיכול.

    חיימון |
    הגב