"יותר גרועים מארגוני פשע" האזינו למונולוג של בראשי נגד הפרקליטות שאסור להחמיץ

היא פונה לפרקליטות ולדובריה בתקשורת: אתם מנסים להפיל את זה על המשטרה? זה מעשה מרושע!! הרי החוקרים העידו שהכל היה בהנחיה צמודה של הפרקליטות. החוקר שהעיד במשפט ואשר אמר זאת, כנראה משום שהוא ידע יפה מאד לקראת מה הוא הולך.

עורכת הדין כנרת בראשי מתפוצצת במונולוג שאסור להחמיץ נגד הפרקליטות והשופטים בעקבות משפטו של רה"מ לשעבר בנימין נתניהו ועדותו של עד המדינה הקורסת שלמה פילבר, בראיון חריף לאלי ציפורי בגלי ישראל.

לפי בראשי: צריך להעמיד את האנשים הללו (מהפרקליטות והמשטרה) לדין ולחקור מה היו המניעים שלהם שהביאו אותם להרוס לנו את המדינה!!

היא ממשיכה במתקפה: אני לא מבינה את השופטים – הם לא אומרים שום אמירה ערכית למרות שהם רואים באופן ברור שהכל היה מונח בפני הפרקליטות ובכל זאת הם הגישו כתב אישום. נראה שהם מורתעים בשל המקרה של השופט במשפט זודורוב שהצהיר שהוא מאוים, ולכן הם עושים למען ביתם ולא אומרים כלום!! היחידי שיכול היה לקשור את נתניהו לתיק 4000 היה פילבר. עכשיו הוכח שאין פגישה. אי אפשר לסובב את זה. כבר בשימוע הוצגו ראיות לכך, אבל בכל זאת הפרקליטות המשיכה למשפט!!

בהמשך היא פונה לאבי ווייס: מה שאתה ואני עושים מטריף את המערכת הפרקליטו-משפטית. הם איבדו את המונופול שלהם על ברז המידע. הם מנסים להפיל עלי כל דבר. עוד מעט ינסו להאשים אותי ברצח רבין, הכל רק כדי שלא נמשיך בחשיפת האמת שהם מנסים להסתיר. אבל לא יעזור כלום. אנחנו נמשיך להסתכל בלבן של העיניים שלהם, אנחנו לא כמותם. כשיש בעיה אנו מעלים אותה ולא משנה מי גרם לה.

לסיום הראיון היא פונה לפרקליטות ולדובריה בתקשורת: אתם מנסים להפיל את זה על המשטרה? זה מעשה מרושע!! הרי החוקרים העידו שהכל היה בהנחיה צמודה של הפרקליטות. החוקר שהעיד במשפט ואשר אמר זאת, כנראה משום שהוא ידע יפה מאד לקראת מה הוא הולך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *