יו״ר השלטון המקומי: ״השתגעו לגמרי"

"מרוב יום כן ויום לא – אין כאן שום שגרה, יש בלאגן אחד גדול"

חיים ביבס יו״ר השלטון המקומי שיגר בדקות האחרונות מכתב לעמיתיו ראשי הרשויות בישראל ובו ביקורת חריפה על מתווה החינוך החדש וכך כתב:

״השתגעו לגמרי.המתווה החדש שהוצג לנו הערב עובר כל גבול ומנותק מהמציאות.לא יתכן שתלמידים יגיעו ליום אחד בשבוע, ואחרים יגיעו ליומיים.

או שפותחים את כל מערכת החינוך או שלא פותחים בכלל.אם מישהו חושב שאפשר לרקוד פה צעד קדימה וצעד אחורה על גב ההורים והתלמידים – טועה.

בשבועות האחרונים נערכנו והוכחנו שאנחנו מוכנים לקבל את כל הילדים חזרה, מגיל לידה ועד 18.

גני ילדים, מעונות, כיתות א-ו, תלמידי חטיבות ביניים – לכולם יש מקום ועל כולם נדע לשמור על פי ההנחיות. תלמידי תיכון צריכים לחזור בהתאם לצורך הלימודי הענייני בכפוף לבגרויות.

לא מקבלים החלטות מתוך פחד אלא על בסיס נתונים וחשיבה על טובת הכלל.

אני מבקש מכולכם להתגייס למטרה החשובה ביותר שנמצאת כרגע על הפרק: להפעיל את כל הלחץ הנדרש כדי שכל הילדים, וכל ההורים, יוכלו לחזור לשגרה מיד.

מרוב יום כן ויום לא – אין כאן שום שגרה, יש בלאגן אחד גדול".

לצד דבריו של ביבס, יש לזכור שמתווה החזרה ללימודים נשען על המלצות משרד הבריאות, אשר חושש ובצדק מהדבקה הולכת וגדלה במערכת החינוך בשל צפיפות הילדים, כזכור במחקרים האחרונים שנערכו, נמצא כי ילדים נדבקים ומדבקים כמעט מידה שווה למבוגרים, אלא שמהלך המחלה אצל ילדים קל יותר, אך אין זה מונע מהם להדביק מבוגרים, שחלילה יכולים להיות עם מהלך מחלה חמור ביותר, לכן משנה הזהירות של משרד הבריאות.

לצד כך, יש להדגיש שגם כיום ההורים שילדיהם כבר יכלו לחזור למערכת החינוך, חלקם הלא מבוטל נמנעים מכך, בשל החשש מהידבקות כך יוצא שלמעשה רק חצאי כיתות מאוישות בידי התלמידים, בשל ההיענות הנמוכה מצד ההורים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *