"ימים על ימי מלך": שירה אדירה קיבלה בקלפי את מרן הגר"ח. צפו

מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א הגיע הבוקר בשעה מוקדמת להצביע עבור 'יהדות התורה', וקהל רב קיבל את פניו בשירת 'ימים'. צפו בוידאו (צילומים: דוד זר)

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אתה צודק

    הגר"ח אמר שמי שלא יצביע ג' אין לו מחילה
    והרב עובדיה אמר מי שלא יצביע ש"ס אין לו גן עדן
    כך שכל מה שתצביע אתה מפסיד או מחילה או גן עדן

    יהודי עולה מצרפת |
    הגב
  2. לפי דעת כל גדולי הדור אסור להצביע לכנסת המינים. במקום שיש חילול השם אין חולקים כבוד

    הבית הלוי דיבר בזמנו, כשהתחילה הרפורמה להתפתח וכו' מה שהיה שם, והיום על אחת כמה וכמה שלא צריך לזה ראיות, רואים את זה בחוש, איך שהכל מתחיל מהנושא הזה, איך היחס לתורה, ללומדי תורה, לכולל-יונגערמאן, איך צריך להתיחס לזה, כשהרשעים זוממים שביום אחד, מאות אלפים ואולי מליונים נותנים יד לכינון שלטון רשע, לביסוס הכפירה, ולגיוס השמד והזימה, שהם מכריזים על כך באופן גלוי על התוכניות הזדוניות שלהם, ועוד בפעולה אחת.

    כמה היפך מיום שמחתכם יש בזה, כמה סילוק שכינה ח"ו, כמה צער צריך להיות ביום כזה, וכשרואים שכ"כ הרבה מתבלבלים, כל אותם אלו שנכנעים לכופרים ונהנים מנשיאת חן בעיני הכופר על חשבון שאיננו קנאי ואיננו בטלן כמ"ש החזו"א (ח"א, צ"ו), כמה חילול ד' יש בזה. רבותיי ! הגיע הזמן למחות נגד חילול השם ברבים ע"י מפלגת "החרדים" הממשיכים לתעתע את הרבים "ובמקום שיש חילול השם אין חולקים כבוד לרב".

    התפקיד שלנו הוא להתאמץ בקידוש השם, לקיים את התורה מה תהא עליה, את הכל הרוצה לבא וליטול יבוא ויטול בנוסח של רשב"י, ונזכה לגאולה השלימה במהרה.

    במקום שיש חילול השם אין חולקים כבוד |
    הגב