ימינה מכחישה: "לא נשב עם המשותפת", בנט בשיחות סגורות: "צריך לחתוך ימינה"

‏ימינה הוציאה כעת הכחשה שהמשותפת לא תהיה חלק מהקואליציה או מהממשלה. במקביל, בנט עשוי לתכנן מבצע בג'נין ולחתוך ימינה

‏ימינה הוציאה כעת הכחשה שהמשותפת לא תהיה חלק מהקואליציה או מהממשלה. במקביל, בנט עשוי לתכנן מבצע בג'נין ולחתוך ימינה.

ראש הממשלה נפתלי בנט מודה בשיחות סגורות שתוכנן פורסם הערב (ראשון) ב"מהדורה המרכזית" כי האסטרטגיה שלו אל מול סיעתו "לא עבדה", ולוקח אחריות מלאה על המשבר הקואליציוני.

בנט אימץ לאורך כהונתו קו שהובילה היועצת המדינית שלו שימרית מאיר שכלל למעשה התמרכזות. אומנם לא שבירה ברורה לכיוון המרכז – אך כן מעין שינוי כיוון. "היו הישגים טובים אבל במבחן התוצאה האסטרטגיה לא עבדה", אמר בנט והוסיף: "האחריות בסוף היא עליי. עכשיו נצטרך לחשוב איך מתקנים אותה". בנט התחייב במפורש, הן מבחינת השיח בו תובלט הרוח הלאומית והן מבחינת קבלות שאותן יוכלו חברי הכנסת מסיעת ימינה להציג לציבור שלהם – להוביל לשיפור המצב בקרב סיעתו

במקביל, ‏רע״מ ומנסור עבאס מגנים את הירי בפלסטינית היום בחוסאן ומכנים את האירוע ״פשע והוצאה להורג״. בהודעה שפירסמה רע״מ בערבית נכתב כי הם דורשים להעמיד את החיילים שירו בה לדין וכי עבאס התקשר לשר הביטחון גנץ ודרש לחקור את הנושא.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רמאי נשאר רמאי וסביר שמשקר שוב רק כדי לעצור את הסחף

    לא משנה אם כוונתו אכן לחתוך ימינה זה גם רק בגלל אינטרסים מחר יעשה את ההפך בגלל אינטרסים כפי שרימה את בוחריו עד כה.. סביר יותר שהוא רק מנסה להשקיט את החברים במפלגתו שלאחר שרימו את בוחריהם עד כה..לא מסוגלים להמשיך עם ההידרדרות של בנט וחיסול כל ערכיו.. הוא מנסה להרדים את הפורשים הבאים כנראה.. ובמקביל נותן יד כנראה ללפיד מרצ והשמאל לנהל מו"מ עם המשותפת.. חברים האיש חסר ערכים אגואיסט נוכל ורמאי..ולא ראוי לכל אימון והערכה..

    אזרח |
    הגב