יממה לאחר הפינוי: בניין מגורים קרס בחולון

יממה לאחר שצוותי כיבוי פינו במהירות את 16 המשפחות שמתגוררות בבניין המשותף ברחוב סרלין יוסף בחולון, המבנה קרס היום מעצמו ובמקום נותר גל הריסות.

יממה לאחר שצוותי כיבוי פינו במהירות את 16 המשפחות שמתגוררות בבניין המשותף ברחוב סרלין יוסף בחולון, המבנה קרס היום מעצמו ובמקום נותר גל הריסות. המשטרה חסמה את הכניסה לרחוב מכיוון רחוב אליהו קראוזה וקראה לתושבים להימנע מלהגיע למקום עד שגורמי המקצוע יסיימו לטפל בזירה.

דוברות הכבאות מבצעת כעת הערכת מצב בשיתוף גורמי המשטרה. מפקד מחוז דן, טפסר רונן מכטייב, הנחה את המהנדסים של עיריית חולון לבחון את המבנים מסביב לבניין שקרס ולבדוק האם זה ישפיע גם עליהם.


בכבאות מדגישים כי לא מדובר בפיצוץ יזום, אלא בקריסה של הבניין. גורמים מקצועיים מעריכים: פעולות פינוי הבניין שנעשו אתמול במהירות הצילו 36 משפחות מאסון כבד.

"בשל החשש לביטחון הציבור ובהתאם לבחינת גורמי המקצוע ההנדסיים, בוצע פינוי מהיר של כלל דיירי המקום", נמסר אתמול בהודעת המשטרה. עובדי עירייה הגיעו לסביבת הבניין וחילקו כריכים ושתייה לדיירים ולכוחות הביטחון. 3 עובדות סוציאליות מטעם העירייה הוזעקו למקום כדי לסייע למפונים.

"בהתאם לבדיקת המהנדסים, הדיירים לא יוכלו להיכנס לבניינים", נמסר בעדכון מהעירייה אתמול. "מדירות מסויימות הותר לפנות, בליווי משטרה ואנשי המקצוע, מספר חפצים קריטיים ותרופות מצילות חיים". לצד הפינוי, אנשי העירייה וכוחות הביטחון וההצלה גידרו את המתחמים ממספר כיוונים כדי לוודא שמירה על בטיחות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *