יעקב אשר: "אם יהיה איחוד מפלגות – הוא לא יכלול את הפלג"

בראיון לגל"צ הסביר ח"כ יעקב אשר כי אם יתמשש חלום איחוד המפלגות החרדיות, "הוא יכלול רק את אלו שכפופים למועצות של דגה"ת, אגו"י וש"ס"

ח"כ יעקב אשר התייחס היום בראיון בגל"צ ליועז הנדל וניצן הורביץ למספר נושאים אקטואליים, בהם על המפץ הפוליטי החרדי של איחוד שלוש המפלגות החרדיות: "רעיון איחוד המפלגות החרדיות נמצא בבדיקה", סיפר. "אנחנו נבדוק כמה תועלת אלקטורלית יש בזה וגדו"י יחליטו".

אשר הבהיר כי "אם יהיה איחוד הוא יכלול רק את אלו שכפופים למועצות גדולי התורה של דגה"ת, אגו"י וש"ס".

הוא פירט כי "מפלגה חרדית מאוחדת על הפרק – אבל ללא הפלג הירושלמי".

על שאלת נשים ברשימה לכנסת, אמר: "לנו יש הנהגה  שפועלת בצורה ברורה בדרך הלכתית והשקפה תורנית של "כל כבודה בת מלך פנימה". צריך לזכור שחמישים אחוז מהבוחרים שלנו הן בוחרות".

על תופעת האלימות של נוער הגבעות אמר: "יש לצערנו אנשים חסרי אחריות עם דעות קיצוניות שמסכנים את כלל הציבור ואנחנו מגנים את זה, להגיד שזו תופעה רחבה שמתפשטת זה לא נכון, מדובר במתי מעט שבשוליים, מעשי נקם בחפים מפשע היא נגד ההלכה".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נגוזה תקוותנו

    עד שהייתה לנו תקווה קטנה אולי נזכה לאחד בחזרה את כלל הציבור החרדי ולרפא את פצעי המחלוקות, הגיע אשר וניפץ את בועת התקווה. מסתבר שהאיבה הפוליטית חזקה מכל מטרה אחרת, דגל מוכנים לעשות שלום עם כולם רק לא עם הפלג, ודרעי מוכן לעשות שלום עם כולם רק לא עם ישי. בזכותם הציבור החרדי ימשיך להיות קרוע ומשוסע מבפנים.

    ליטאי |
    הגב
  2. ככה המפלגה תשאר חרדית

    טוב אמר יעקב אשר כי אם יצרפו את הפלג הירושלמי המפלגה לא תהיה חרדית לגמרי שכן הפלג הירושלמי אינו חרדי כיוון שאת השקפתם הם ממציאים מבטנם לפי האינטרסים האישיים שלהם ומעשיהם כנוער הגבעות שזורעים הרס וחורבן

    יוסי |
    הגב
  3. רק מי שלא למד תנ"ך יכול לומר כן

    רק מי שלא למד מעולם תנ"ך יכול לומר שנקם בחפים מפשע מנוגד להלכה

    דוד |
    הגב