יעקב אשר: "המפלגות החרדיות מכוונות ל-17-18 מנדטים"

בראיון ל'קול ברמה' הבהיר ח"כ יעקב אשר: "אנחנו לא מנסים לקחת קולות מש"ס", וקבל: "יש לנו שני אתגרים: אלה האדישים, ואלה שהחליטו להצביע למפלגות אחרות"

בראיון לנועם זיגמן הבוקר (א') ב'קול ברמה', אמר ח"כ יעקב אשר: "נתניהו לא חבר בדגל התורה ואין לנו שום ביטוח שילך איתנו לאחר הבחירות. אבל ככל שנהיה יותר חזקים, יהיה לנו יותר כח".

בדבריו התייחס הח"כ לכנס הבחירות של 'יהדות התורה' אמש בבית הכנסת 'לדרמן' ואמר:  "האווירה אתמול הייתה מרוממת כמו בכל פעם שמתכנסים עם זקני הדור ובראשם מרנן שר התורה וראש הישיבה שליט"א. נציגי דגה"ת מכל הארץ שנמצאים בעשיה הגיעו לקבל את ברכת הדרך משולחיהם כדי לצאת אל השטח לקראת הבחירות".

בראיון קבל על תופעה החרדים המצביעים למפלגות חילוניות כמו 'הליכוד': "תופעת החרדים שמצביעים למפלגות "אוהדות" כביכול, מסיבות שלהם, היתה גם בעבר. אנחנו מתמודדים עם שני אתגרים: האדישים שלא מרגישים צורך לטרוח ולהצביע, ואלו שעושים דין לעצמם ולא מבינים שמי שידאג לאזרח החרדי זה רק חברי הכנסת של המפלגות החרדיות".

בהמשך הצהיר אשר: "בעבר המפלגות החרדיות קיבלו 17-18 מנדטים וזה הפוטנציאל שלנו ולשם אנו מכוונים. אנחנו לא לוקחים שום דבר מש"ס כי כל מפלגה פועלת ארבע שנים ולא רק לפני הבחירות עם הקהלים הקשורים אליה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *