יצא לוזר: נתניהו נעדר מההצבעה נגד בית המשפט

המשבר בקואליציה: פעולה משותפת של ש"ס והליכוד הפילו את הקמת הועדה

13 חברי כנסת משס והליכוד כולל ראש הממשלה בנימין נתניהו, נעדרו מההצבעה ואיפשרו לאופוזיציה בשיתוף הרשימה המשותפת, כחול לבן, וישראל ביתנו להפיל את הקמת הועדה.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' בתגובה להפלת ההצעה על ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא ניגוד העניינים של שופטי בית המשפט העליון "נפל דבר בישראל, קואליציית ליברמן-טיבי-יזבאק-לפיד ובורחי הליכוד חברו יחד לבצר את כוחו של בג"ץ על חשבון אור השמש וניקיון הכפיים של השופטים. אור השמש מחטא, הם בחרו להשאיר את מדינת ישראל בחושך".

סמוטריץ' הוסיף "לא רמיסת הזהות היהודית, לא המסתננים, לא הפגיעה בביטחון ישראל מעניין אותם. רק ביצור מעמדו של בג"ץ והרצון שלהם, כל אחד מסיבותיו, להיות יקירי מערכת המשפט ולא להרגיז אותה חלילה. יום עצוב למדינת ישראל. ידע הציבור ויבוא חשבון".

העיתונאי שמעון ריקלין , מקורוב של ראש הממשלה התבאס, "שתבינו איזה לוזרים הוציא אותנו נתניהו: גנץ בבידוד מצליח לנצח אותנו.
איש לא ישכנע אותי שנתניהו לא רצה שגנץ ינצח. ועשה הכל שזה יקרה. רק אלוקים יודע למה. דבר אחד ברור לי. אם הוא חושב שזה יעזור לו במשפט הוא טועה ובענק. הוא יקבל מהם וואחד לאקרדה.

ריקלין הוסיף: "הרבה שנים לא הרגשתי שעושים ממני צחוק.כמו הרגע הזה שנתניהו שצווח על אפליה נגדו. לא בא להצביע על בדיקת מערכת המשפט. לא בא להראות לשופטים שיש כאן ריבון. על זה שאנחנו מגינים עליו ועל נציגי הימין. והם נותנים לנו בתמורה לאקרדה. אני עצוב ומבואס".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *