יקי אדמקר במונולוג קורע לב: "אבא שבשמים עשיתי הכל כדי שהיא תשרוד"

"כל דקה שיש לנו עם הילדים היא לא מובנת מאליה" • איש התקשורת יקי אדמקר במונולוג מצמרר ומלא באמונה על פטירת ביתו רננה חיה ע"ה • האזינו

העיתונאי יקי אדמקר שזה לא מכבר קם מאבלו לאחר שאיבד עם אשתו את ביתם, בחר לשתף את המאזינים בתכניתו 'ישר ולענין' ברדיו קול ברמה, את אשר התחולל בליבו במשך החודשים האחרונים:

וכך פתח אדמקר: "כשהעליתי לשידור הורים שכולים לא ידעתי עד כמה זה נוגע להורים. רק כשישבתי שבעה הבנתי. ביומיים וחצי כשישבנו שבעה עברו אצלנו אנשים מכל קצוות הקשת, מכרים ושאינם והבנו שהשיעור על האמונה וקדושת החיים נוגע לכל אחד ואחת.

אדמקר שיתף את המאזינים בניסיון הגדול שעבר עליו במשך החודשים האחרונים ואמר כי "חלק מההתמודדות והנסיון היא לדבר על הנקודות שלמדנו אני ורעייתי מהסיפור הזה .אני מופתע מעצמי, אני אדם ציני שמתעסק בחדשות ופוליטיקה ולא האמנתי שאחרי שהקב"ה נתן לנו את המתנה הזו, הכל יצוף אצלי."

לאחר מכן תיאר את הרגע בו קיבל את הבשורה הקשה אצל הרופא: "בתקופת ההיריון הגענו לבדיקה לא חריגה וד"ר נג'ארי אמר לנו שלגבי הבדיקה הכל בסדר אבל… ואז החלנו לקבל סחרחורת וזיעה קרה, היה חשד יותר מסביר שהתינוקת סובלת מתסמונת שתוחלת החיים שלה היא לכל היותר 12 חודש."

העיתונאי המשיך וסיפר: "כשאדם מאבד קרוב, הכאב הוא החלל, הקושי שלנו היה לקבל החלטה. אמרתי לאשתי שיש את כל הגיבוי ההלכתי לדלג על הלידה אבל היא החליטה שלא מעניין אותה מה אומרים הרופאים 'הקדוש ברוך הוא הוריד נשמה לעולם ואני הולכת עם המתנה שהוא נתן לנו אפילו אם זה יהיה יום אחד.

הוא סיפר עוד כי "שוחחתי עם הרב זילברשטיין שאמר לי תלך עם אשתך רק תהיה בטוח שהיא מסוגלת לעמוד בזה ואם היא יכולה, לא מוותרים אפילו על יום אחד. אם לא הייתי הולך עם אשתי בעניין לא הייתי סולח לעצמי כל החיים.

אדמקר סיפר על הרגע הקשה שחווה יחד עם רעייתו, "הרגע הקשה היה בלידה, שהמדדים ירדו ואחרי שבוע שינינו פאזה, מהמחשבה האם היא תחיה עוד יום, התחלנו לומר תודה על כל רגע ויום עם רננה חיה. אני רוצה לצעוק' אבא שבשמים עשיתי הכל כדי שהיא תשרוד, כל דקה שיש לנו עם הילדים היא לא מובנת מאליה, כל דקה היא מתנה.

היתה לנו תחושת הקלה כשהיא נפטרה, אי אפשר להבין למה ילדה בת ארבעה חודשים סובלת כל כך, רננה חיה מסתכלת עלינו מלמעלה והיא צוחקת ואומרת'שיחקתם אותה' עשיתם את התפקיד שלכם נאמנה.

לסיום קרא למאזינים לתרום עבור הנצח זכרה של רננה, "אנחנו רוצים להנציח את רננה חיה ע"ה בעולם הזה ואנחנו, אני ורעייתי תמר רוצים לכתוב בעצמנו ס"ת לעילוי נשמתה עד השלושים".

להאזנה:

whatsapp-audio-2020-06-01-at-13-01-29

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *