ירי בנגמש: חברת הכנסת מהליכוד הגישה עתירה נגד המפלגה

לאחר שנדחקה למקום לא ריאלי: שרן השכל מהליכוד החליטה להגיש עתירה בתגובה להחלטת ועדת הבחירות בעניין משבצת אישה חדשה

שרן השכל מהליכוד החליטה להגיש עתירה בתגובה להחלטת ועדת הבחירות בעניין משבצת אישה חדשה, בהודעה שהוציאה היא אמרה "בכוונתי להגיש עתירה עוד היום לבית הדין של תנועת הליכוד, בה אבקש לבטל את החלטת ועדת הבחירות של הליכוד לפיה יש לקיים שריון לאישה חדשה במקום ה-25 ברשימת הליכוד, למרות שהתנאים לכך לא מתקיימים על פי תקנון הבחירות".

השכל הוסיפה "מדובר בהחלטה המנוגדת לתקנון המפלגה שאושר על ידי חברי הליכוד טרם הפריימריז, ולמעשה יש בה לשנות את כללי ההתמודדות בדיעבד, דבר שלא מתקבל על הדעת בתנועה דמוקרטית, לא רק זאת, אלה שההחלטה גורמת הלכה למעשה לנציגות מופחתת של נשים במקומות ראלים, דבר שמנוגד לרוח הנסיבות שבגינן נוצר מנגנון השיריון".

חברת הכנסת אמרה כי "חשוב לציין שהחלטה אנטי דמוקרטית זו התקבלה תחת לחץ אדיר מצידו של חיים כץ על חברי ועדת הבחירות שנועדה לשמר את כוחו ולחסל מתנגדים אידיאולוגים שחרטו על דיגלם להלחם בוועדים החזקים למען האזרחי ישראל, ועדת הבחירות של הליכוד למעשה החליטה לשתף פעולה עם מחטף בלתי חוקי של חיים כץ שמנסה לעצב את רשימת הליכוד כרצונו. לא אוותר על העניין הזה, וכאמור, עתירה תוגש עוד היום.״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *