ישראלים בסרי לנקה: "תחנות הדלק סגורות, מכוניות זרוקות בדרך"

ממשרד החוץ נמסר: החל משעות הבוקר אלפי אזרחי סרי לנקים מפגינים בעיר הבירה קולומבו במחאה על המצב הכלכלי במדינה. אלפים פרצו לבית הנשיא והמצב אינו יציב כרגע. אנו שבים וממליצים לאזרחים ישראלים לשקול הגעתם לבירת סרי לנקה, קולומבו.

סרי לנקה: הנשיא גוטאבאיה רג'אפקסה נמלט ממעונו לאחר שמפגינים פרצו למתחם במחאה על המשבר הכלכלי החמור, דיווחים על עשרות פצועים במהומות, בהם שני שוטרים, רה"מ הודיע שיתפטר, המשטרה הודיעה שביתו הוצת ע"י מפגינים.

"עזבנו אתמול את קולומבו ולא חשנו שם היערכות מיוחדת, אבל ראינו תחנות דלק סגורות ותורים של מכוניות לצד הדרך ללא נהגים", סיפרה ל-ynet דליה מנשה אוחיון, אזרחית ישראלית שנמצאת בטיול משפחתי באי עם חמשת ילדיה. מי שהפנה את תשומת ליבה של אוחיון לאירועים היה דווקא אביה מישראל. "הגענו לכאן לשבועיים וכרגע אנחנו לא לחוצים, אבל כמובן עם היד על הדופק", אמרה.

ממשרד החוץ נמסר: החל משעות הבוקר אלפי אזרחי סרי לנקים מפגינים בעיר הבירה קולומבו במחאה על המצב הכלכלי במדינה. אלפים פרצו לבית הנשיא והמצב אינו יציב כרגע.

אנו שבים וממליצים לאזרחים ישראלים לשקול הגעתם לבירת סרי לנקה, קולומבו.

לאלו המטיילים ברחבי המדינה לא להגיע לקולמבו שלא לצורך חיוני או לצורך טיסה.
מומלץ קודם הגעתכם להתעדכן מול חברת התעופה ולוודא כי הטיסה מתקיימת כמתוכנן.

למי שמצוי בקולומבו להישמע נא לכוחות הביטחון ולהנחיות ולהתרחק מאזורי המחאה בעיר.

לאזרחים ישראלים העתידים לטוס לסרי לנקה ממליצים לא לקיים נסיעות לא חיוניות לקולומבו עד להתבהרות המצב וחזרת היציבות והשקט לבירת סרי לנקה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *