ישראל היום חותך שמאלה: בועז ביסמוט פרש, בימין מאוכזבים

עורך ישראל היום, בועז ביסמוט הודיע הבוקר (שני) על פרישתו מתפקיד העורך הראשי של ״ישראל היום"

עורך ישראל היום, בועז ביסמוט הודיע הבוקר (שני) על פרישתו מתפקיד העורך הראשי של ״ישראל היום".

"כמעט חמש שנים עמדתי בראש העיתון מספר 1 בישראל", הגיב ביסמוט, "אלו היו שנים מאתגרות, מרתקות וגדושות אירועים ועשייה".

"זה היה כבוד בשבילי להיות עד לאירועים גדולים וקטנים. מהמשרד הסגלגל בבית הלבן, דרך הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערביות, ועד התהפוכות בישראל, מבצע ׳שומר חומות׳, הגעתו של ג׳ונתן פולארד לישראל, מגפת הקורונה. כן, וגם אירועי ספורט גדולים, ממדליות הזהב לישראל באולימפיאדה ועד מגרשי הכדורגל בארץ (מכבי ת״א!) ובעולם (ליברפול!). ומעל לכל, לשמוח בהישגי מדינת ישראל, ובראשם פתיחת השגרירות האמריקנית בירושלים. אנחנו כאן, כולנו, והעתיד יהיה מזהיר עוד יותר״.

ביסמוט מסר: "אחרי כמעט חמש שנים בתפקיד העורך הראשי של העיתון מספר 1, הגעתי לתחושה של מיצוי. נתתי את כולי, ועתה אני מציב בפניי אתגרים חדשים. אני מבקש להודות למשפחת אדלסון, לד״ר מרים אדלסון, מו"ל ׳ישראל היום׳, ולמר שלדון אדלסון ז״ל, על שהפקידו בידיי את עריכת העיתון".

ד״ר מרים אדלסון, מו"ל "ישראל היום", מסרה: "בועז ביסמוט ביצע את תפקידו בשליחות ובמצוינות. כעורך הראשי של 'ישראל היום' היה בועז לשם דבר בארץ ובחו"ל, בין היתר זכה למספר שיא של ראיונות עם נשיא ארה"ב לשעבר, דונאלד טראמפ, וסיפק לקוראים דיווח אמין, איכותי ומיטבי. עוד תרם ביסמוט לעיתון כשקידם אותו לעידן הדיגיטלי, בעברית ובאנגלית, ואלו רק מקצת הישגיו בעריכת העיתון. זה הזמן להגיד תודה ויישר כוח".

העיתונאי ינון מגל כתב בתגובה: "ממה שמגיע למערכת ינוניוז לשכת בנט מעורבת בארועים האחרונים בעיתון ישראל היום מזהות המראיינת של ראש הממשלה בסוף השבוע, ועד עזיבתו של העורך הראשי ביסמוט"?

שמעון ריקלין הביע צער על הפיכת ישראל היום לביטאון השמאל, "נפילת ישראל היום לשקד ובנט. היא פרס לרוע ולתקיעת הסכין בגב עוד כשהלכו עם ידיעות והגישו הצעת חוק נגד ישראל היום שעכשיו החליט לשרת אותם.
זה מצער מאוד אבל הכתובת הייתה על הקיר מזמן. מאחל הצלחה מלאה לבועז ביסמוט בהמשך דרכו ועל שלא הסכים להתכופף מול הקו החדש של העיתון. מרים איכזבת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *