ישראל עדיין לא תקפה בתגובה לרקטה; 11 שריפות מהבוקר

מי שהבליג מול טרור הבלונים – מבליג גם מול טרור הרקטות: בעוטף עזה נדהמו לגלות הבוקר כי צה"ל לא תקף במהלך הלילה על שיגור הרקטה לעבר שדרות, אמש – וגם לא בתגובה ל-35 הדליקות שפרצו באזור בגלל בלונים עם חומרי בערה שהופרחו מהרצועה.

הירי אמש לא היה היחיד בסוף השבוע האחרון: גם בליל שבת וגם בלילה שבין חמישי לשישי שוגרו רקטות לשדרות. למרות האיומים, בהם של ראש הממשלה ושר הביטחון, ישראל מבליגה נוכח המשך ההתגרויות מצד ארגון הטרור חמאס.

כזכור, גנץ אמר ביום שישי – בסיום הערכת מצב שהתקיימה בהשתתפות הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומפקד פד"מ אלוף הרצי הלוי: "צה"ל ערוך, מגן וימשיך להגן על תושבי הדרום, יתקוף את התוקפים אותנו, ויפגע בהם פגיעה קשה מאוד. תושבי עזה סובלים מהחמאס, אנחנו נמשיך להגן על תושבי הדרום ואזרחי ישראל".

בארגון הטרור השולט ברצועה לא מתרשמים – והמשיכו גם הבוקר עם טרור הבלונים: צוותי כיבוי יחד עם צוותי קק"ל, רשות הטבע והגנים בסיוע גרורי צה"ל ,רבש" צים ומתנדבים פעלו היום ב-11 שריפות, שרובן בשדות קוצים, במועצות האזוריות חוף אשקלון, שער הנגב ואשכול. חוקרי שריפות קבעו כי כולן נגרמו מבלונים. "מרבית השריפות היו קטנות ולא מסכנות. יש לציין כי שיתוף הפעולה המלא בין כלל הכוחות בנוסף לפריסה מיטבית בשטח מאפשרים שליטה מהירה ובלימת התפשטות האש", נמסר מכב"ה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *