"יש כאן חונטה משפטית, שמבקשת להשתלט לנו על החיים"

כשעה לאחר החלטת בית המשפט העליון לפסול את ד"ר מיכאל בן ארי מלרוץ לכנסת, ראשי עוצמה יהודית כינסו מסיבת עיתונאים שבה האשימו את מערכת המשפט בישראל באקטביזם – צפו

כשעה לאחר החלטת בית המשפט העליון לפסול את ד"ר מיכאל בן ארי מלרוץ לכנסת, ראשי עוצמה יהודית כינסו מסיבת עיתונאים שבה האשימו את מערכת המשפט בישראל באקטביזם שתביא לכרסום אמון הציבור במערכת המשפט שהחליטה להכשיר מועמד אנטי ציוני.

ד"ר מיכאל בן ארי: תקף את החלטת בג"ץ באומרו "יש כאן חונטה משפטית, שמבקשת להשתלט לנו על החיים. זו לא דמוקרטיה. מי שהוביל את זה זה מנדלבליט, שאמר שנגד בל"ד אין לו שום דבר, על אףכל עשרות הראיות החותכות שהבאנו, שהם מבקשים לפגוע בבן שלי שמשרת כרגע בחברון, ואותי הם פוסלים. הם מבקשים לדכא את זעקת היהודים שנטבחו היום. אני אמשיך להנהיג, יש אחרינו דור שלם  עם הראש למעלה, למען ניצחון ולמען עם ישראל, ומנדלבליט ושי ניצן צריכיפ לדעת שיהיה כאן סוף לחונטה המשפטית – יהיה כאן משפט צדק. אני רוצה לתת עוצמה לצה"ל ולא חולשה לצה", ובגלל זה פוסלים אותי.

עו"ד בן גביר: היום הזה הוא יום שחור לדמוקרטיה. כמה סמלי שדווקא ביום הזה רוצחים חייל. דווקא ביום כזה בית המשפט העליון מכיר בעופר כסיף, שתמך בטבח כזה. בבל"ד, באיימן עודה ובאחמד טיבי שסירבו לגנות רצח של חליילים, רצח של מתיישבים. כמה סמלי שבית המשפט העליון מאפשר להם להתמודד בבחירות לכנסת בשם חופש הביטוי, ופוסל את בן הברית שלי, את יקירי ד"ר בן ארי. זה אותובית המשפט שהתיר לזועבי ובאשרה אחר פעם, אחר פעם ואחר פעם להתמודד בבחירות לכנסת, בשם הדמוקרטיה ובשם חופש הביטוי – אבל פתאום כשמדברים על ד"ר בן ארי, אין חופש ואין ביטוי. ההחלטה הזו של בית המשפט העליון תיזכר בהסטוריה של מדינת ישראל כהחלטה חמורה, כהחלטה שסותמת פיות, וכהחלטה שפגעה פגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *